Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jenny & Vilda
Hade kollat runt en del efter en ersättare till min moby wrap och bestämde mig för Hoppedizen. Sen upptäckte jag att den finns ju som kortast i 4.6m (förutom de jättekorta) Jag är kort 152 cm och vill inte ha så mycket tyg över, känns som flera mil med mobywrapen, så nu tänker jag om. Är inne på Stork eller Bebina men kan inte bestämma mig riktigt. Jag tänker att kring 4.1-4.2 m borde stämma bättre för mig då jag vill kunna göra alla knytningar och slippa köpa fler sjalar (är fattig :-( just nu)
Tips någon? Gärna tips om begagnade alternativ oxå...
Användarens profilbild
Av April
Jag har Bebina stjärntecken och är jättenöjd med den (alla Bebinorna är dock inte likadana i tyget). Jag har en 4,2 meters.

Kram
Användarens profilbild
Av annikar
Har också en bebina, men en röd som jag är väldigt nöjd med.
Har 4.2 m och den känns väldigt lagom. Då kan jag knyta x-omslut med knuten bak eller på sidan.
Är 1.72 lång och väger drygt 50 kg.
Användarens profilbild
Av Jenny & Vilda
Har nu bestämt mig för att önska mig en Stork Leo rouge när jag fyller år i januari...

Hur är det med längderna, min moby, är de snedskurna ändarna inräknade på den? Är så rädd för att få en för lång sjal, tycker inte om att ha så mycket överskott. Bär nu oftast i x-omslut. Funderar på en 4,1m storkis, kanske jag rentav kan ha en ännu kortare? Är en xs (152 cm).
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Storkarna är förtvättade, så längden stämmer och den krymper inte.

Längden anges utan ändarna, dvs en 4.1m blir totalt 4.5m (spets till spets).

Min 4.1m Leo Rouge räcker precis till omslut på mig (men inte att dra fram ändarna). Jag är 164 cm och stl 42 på överkroppen.
Användarens profilbild
Av Alven
Även jag har en 4,1 meters stork, Leo Natur. Den räckte bra även till omslutna knytningar, med knuten bak. Och jag kan faktiskt knyta fram som ogravid, men då med yttersta spetsarna. Jag är 174 cm lång och väger drygt 60 kg i vanliga fall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?