Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av skogsväsen
Jag har en rebozo som skulle passa perfekt som sjalgunga, passar färgerna i rummet, rätt längd o mjuk men håller den för det? Nu har jag en liten kille men han lär ju växa så hur många kilo tror ni att den håller för? När man bär är det ju tre lager tyg som hjälper till att hålla upp vikten.. :hmm: Hjälp!
Av sjaltokan
Viktmässigt tror jag den klarar det däremot vet jag inte hur slitstark den är och hur ni tänkt hänga upp den..
Användarens profilbild
Av skogsväsen
thowida skrev:Viktmässigt tror jag den klarar det däremot vet jag inte hur slitstark den är och hur ni tänkt hänga upp den..
Ikea har en krok som heter ekorre, en blank/slät metallkrok så den borde inte rispa rebozon. Men då testar jag att använda den o så får jag väl kolla ofta att det inte har blivit någon reva. tack för svar :vågen:
Av anna m
Jag tror att man sliter ut den ganska snabbt. Rebozo är ju ganska sköra och det går lätt maskor.
Av sjaltokan
Jag hade använt en vävd sjal istället.. Rebozon är ju ömtåligare och mer glest vävd..

Försök få tag i en billig Hoppe kanske?
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Ja en hoppe paris är ju drömmen men de verkar bara finnas 4,6 av dem. Jag inser också att det inte kommer att funka med rebozon nu. Men jag kunde ju få hoppas på det en stund i allafall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?