Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jelt
Funderar på om ringsjal är bra, när lillan blir något äldre?
Vill veta så mycket som möjligt om ringsjalar! Vilka är bäst? När kan man börja bära i dem? Ja, skriv allt ni vet :roll:
Tack på förhand :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
En del börjar bära redan från start med ringsjal, själv fick jag inte till det då M var liten bebis. Senare blev det dock nästan oumbärligt :wink:
Vilken man väljer beror mycket på tycke och smak, det som skiljer är vikningen vid ringarna, tyget och ringarnas storlek, som mest beror på tjockleken på tyget.
Jag själv började med ringrebozo för att sedan fortsätta med ringrebozo... 8) nu har jag även lite "tyngre grejer" hemma :wink: som BB-sling och Ringo, även hemsytt.
Användarens profilbild
Av sabe
Jag hade ringsjal från början men fick inte till det bra fören dottern närmade sig året. Sen dess har det varit jättepraktiskt att ha henne på höften i ringsjalen när hon vill bli buren och jag håller på med annat.

Första ringsjalen jag hade hette MamaBasic den trivdes jag inget vidare med (dottern gillade den) tyckte att den inte avlastade så bra. När jag fick symaskin sydde jag två egna efter sybeskrivning här på sjalbarn. Ringsjalen av överkast från Indiska fungerar jättebra avlastar jättebra o.s.v den andra känns lite tunn men funkar den också, men kanske att den skulle funka bra för ett yngre och lättare barn.
Användarens profilbild
Av Jempa_L
Jag köpte en ringsjal nu till andra barnet. Jag saknade något som fungerade bra utanpå min egen vinterjacka och som dottern satt bra i med vinteroverall på. Ytterligare en stor fördel med ringsjalen är att man kan ta på den medan man fortfarande bär barnet. Kanske bara är jag som är oteknisk, men med andra bärdon måste jag sätta ifrån mig barnet, knyta/fixa spännen för att sedan lyfta i barnet. Så trots att gubben min tyckte att jag hade bärdon så det räckte så höll han med om att den var ett lyckat köp. :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har haft flera ringsjalar, de flesta har jag sytt själv men en och annan ringo har också passerat mitt sjalskåp ;) Jag gillar dem, de fyller en funktion men inget jag skulle vilja ha som endasjal! Och på sistone, när lillan passerat 2½ år, har jag upptäck bärpåsen också! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?