Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Camilla_N
Hej.
Har funderingar på att köpa en beco, men är helt grön på området, har bara en Marimekko panelsjal som inte har blivit använd på senare tid.
Våra förutsättningar är följande:

Jag är ca 160 och rund
Min man ca 190 och normalt byggd
Vår son fyller 1 år i Januari
Vi vill kunna bära rätt länge, men känner att sjal inte är aktuellt att ta med sig till fjällen mm, känns lättare med sele när han kanske vill gå själv ibland.

passar den oss tro?
Av Zsarah
Vi är ungefär som er längd mässigt, beco butterfly passar inte min sambo, han är för lång för den...
Manducan känns väldigt rymlig. Jag tror att det kanske är en sele som passar bäst på långa människor.
Den passade rätt bra på mig också, förutom att axelbanden blev lite för breda men jag har rätt så smala axlar. Den har dessutom ett resårband på bröstspännet som gör att man inte kan dra åt det så mycket, det är möjligt att den hade suttit bättre om man tagit bort det (det verkar inte ha någon särskild funktion)
Av sjaltokan
Här finns en angelpack och en pappa som är 192 cm lång, beco (butterfly) fick inte stanna eftersom jag tyckte det var knöligt att behöva sätta i barnet i selen först. Men visst är den funktionen bra om man inte vill svinga..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?