Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annis
I förrgår kom min Ergo med posten och den är himla skön att bära med. det enda som stör mig lite är när jag bär sonen på magen. Hans huvud hamnar i höjd med min näsa. När jag tittar på bilder med andra som bär i Ergon tycker jag att det ser ut som deras barn sitter lägre ner. Gör jag nåt fel? Ska midjebandet sitta längre ner på höften? Det känns hur bra som helst att bära som jag gör men jag har inte riktigt "fri sikt" framåt. :roll:
Har ni några bra tips?
Användarens profilbild
Av Anna
Ja du har den nog lite väl högt. det låter som han sitter lika högt som min Hugo som snart är två år kankse högre. Höftavbäraren sakll sitta kring höften så du bär med benen och inte med axlarna.
Användarens profilbild
Av Annis
Tack för snabbt svar. Jag får nog öva lite till. Risken är ju att han skymmer sikten helt om ett tag annars :wink:
Användarens profilbild
Av April
Sitter han ordentligt ner i själva sitsen? På vår Skåneträff upptäckte vi att om barnet var för liten för Ergon, så hamnade de väldigt högt upp, de kom liksom inte ner i sittdelen, då deras ben var för korta... kan det vara så? I så fall kommer han bli perfekt i den om ca. 1 månad :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Annis
Du hjälpte mig på träffen (tack så mycket :) ) och då tänkte jag inte på att han satt så högt, men det gjorde han kanske? Det var efter sjalträffen jag sprang hem och beställde den. Han hamnar inte lika högt på maken. Jag ska öva ordentligt i helgen och se om jag får till det bättre.
Användarens profilbild
Av April
Åh, jag läste ju inte så noga :-D Det är alltså lilla Olle som som fått sig en Ergo :lol: Jag tyckte att han satt fint på träffen, det kanske "hänger" på någon justering? Öva och se om det blir bättre!

Lycka till!
Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?