Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
Jag har vunnit en manduca i novembertävlingen. :-D Jippie!
Detta blir min första sele, om man inte räknar med den gamla i manchester som jag åkte i när jag var barn.

Funkar manducan till stora barn? Hur tunga/långa barn har ni burit? Fungerar det bra?
William är ju 4½ snart och 113cm och väger ca 19kg. Jag har burit honom i ringsjal kortare stunder, och en gång på ryggen när lillebror åkte på min mage. Tror ni jag klarar att bära honom på ryggen i manducan då? Eller är han för stor?

*nyfiken*
Användarens profilbild
Av 4ungar
nä den funkar nog inte så bra för dig så du kan sälja den till mig istället :wink: 8)
Användarens profilbild
Av SoFaD
4ungar skrev:nä den funkar nog inte så bra för dig så du kan sälja den till mig istället :wink: 8)
ha ha, det tror jag inte! :-) har ju en emil oxå som är lite över året, så jag ska nog få andvändning för den även om inte william kan åka i den. tji fick du ;-)
Användarens profilbild
Av 4ungar
nä skämt o sidor jag kan tänka mig att det fungerar kortare stunder men jag har inte provat manducan,
utan andra selen men jag skulle nog inte bära en 4 åring mer an värsta nödfall över huvud taget :roll:
men den lilla skulle väl funka bar :D
Användarens profilbild
Av SoFaD
4ungar skrev:förresten Grattis till vinsten :vågen:

nä, jag ska inte bära så länge, det är mest om han blir trött o vi nästa e hemma på promenad o sånt tänkte jag.

tack tack!
Användarens profilbild
Av yvonn
jo jag har burit runt lite på en 19,5 kilos flicka det gick utmärkt fast man kände ju att man pressades lite hårdare mot marken :mrgreen:
Användarens profilbild
Av SoFaD
tack för alla svar o länken till bilder! kanon!! ska prova att bära stora killen i den iaf, så kanske jag lägger ut en bild på det med sen såsmåningom :-D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Grattis till selen!
Svar på frågan har du ju redan fått :) , Vi gillar vår manduca jättemycket :D
Användarens profilbild
Av SoFaD
zero.sara skrev:Grattis till selen!
Svar på frågan har du ju redan fått :) , Vi gillar vår manduca jättemycket :D
tack tack!! ja, de ska bli jättespännande att få hem den. *undrar när den kommer*
Användarens profilbild
Av zingo
Mem åh det var ju den jag skulle vinna :lol:
:tumup: den passar säkert bra till er, har du fått den än?

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?