Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessika
Är det någon som vet var man hittar tabellen över vilka knytningar man kan göra med olika sjallängder. Jag funderar på att köpa en Rebozo 4,5 och vill veta vad jag i så fall INTE kan göra.
Av Jessika
Är didy den verkliga längden eller kommer ändarna till?
Användarens profilbild
Av tinaw
Man brukar inte räkna med snibbarna, utan det är sjalens längd och sen kommer snedskärningen därtill.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Jessika skrev:Är didy den verkliga längden eller kommer ändarna till?
längden på didymos mäts inklusive en ände, dvs en hel långsida.
Användarens profilbild
Av diddeldi
tinaw skrev::D Tack diddeldi!
:wink: lite förvirrande är det med alla olika sjalar och sätt att mäta :wink:

sen brukar didysarna sällan vara för långa heller, det händer däremot ganska ofta med andra sjalar.
Användarens profilbild
Av Emma2
Jag grejar omslutet med en 3.7m Didy :D Har stl 36 i kläder....så det stämmer inte alltid :wink:
Av ma-jo
Emma2 skrev:Jag grejar omslutet med en 3.7m Didy :D Har stl 36 i kläder....så det stämmer inte alltid :wink:

Tyras å Knuts mamma skrev:Jag klarar av alla knytningar med en 4,5 m rebozo iaf (och 4,2 m didy) :

:shock: :shock: :shock: Oj! Spännande! Vad roligt att höra! Då kanske jag ska köpa en kortare! Det blir en pytteliten knut bak då antar jag?

Tycker ni att det lika avlastande att bära omslutet med en kortare som med en längre sjal där mer tyg går runt o knyts fram? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?