- sön nov 16, 2008 17:48
Jag ska ha barn nu i slutet på december och vill ha tips och råd på vilken sjal jag ska använda i början. Jag började bära min andra son när han var nästan 1 år, det jag har är en ergo och en Gauze. Då det blev så sent med sonen har jag ingen koll på vilken sorts sjal man ska använda i början, förutom att det är en trikåsjal. Jag vill så gärna bära i sjal redan från början, tycker att jag missade så mycket med mina pojkar, denna gång vill jag vara förberedd.
Jag har pratat med min sambo om att jag vill att vi bär i sjal från början och han är helt med på det! Mina pojkars pappa tyckte att det var pinsamt så han vägrade bära i sjal men min nuvarande (blivande man) tycker att det ska bli spännande och han tycker också att det är tryggare för barnet att vara nära
Är så uppe i varv över detta!
Tack på förhand
Jag har pratat med min sambo om att jag vill att vi bär i sjal från början och han är helt med på det! Mina pojkars pappa tyckte att det var pinsamt så han vägrade bära i sjal men min nuvarande (blivande man) tycker att det ska bli spännande och han tycker också att det är tryggare för barnet att vara nära

Är så uppe i varv över detta!
Tack på förhand

Buspojkarna Sebastian -02, Jesper -05 och bebis på väg.