Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jannika
Jag har försökt hitta svaren på mina frågor ang. BBB, men inte lyckats. Är den som Gås, finns det ngn stretch in den?

Från vilken ålder rekommendera ni den?

så tacksam för svar.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja den är ganska lik gåsen, lite som ett mellanting mellan den släta och den skrynkliga. eftersom tyget är lite skrynkligt så stretchar den litegrann men inte jättemycket. den funkar från nyfödd, fast jag tycker det är lite mysigare att ha trikåsjal i början. men det är såklart en smaksak :wink:
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag älskar mina BBB-sjalar :heart: och har använt dom från att Kerstin var ca 1 månad - de är ju så mjuka och smidiga och inte så mycket tyg, så de passar perfekt till en liten bebis tycker jag! :wink:
Användarens profilbild
Av katha
Där går meningarna isär... Jag har provat/ägt några och ibland dom en BBB Iris den jag sålde för en BBS. Jag tyckte den var ALLDELES för stum, ingen stretch alls... Den skar in i fläsket också. Some du hör så var jag jättebesviken. Jag rekommenderar den inte. Ta en BBS istället, dåblir du GARANTERAT nöjd.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?