Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vet att man inte bör bära barn framåtvända på magen, men vi har en pojke som ibland inte går med på något annat! Han är knappt fyra månader, och när det är riktigt kinkigt är det bara att sitta framåt som gäller för honom. Och hemma när vi står och vaggar i vardagsrummet känns det inte som att det borde vara så skadligt att han sitter framåt? Problemet är att vi bara har en gammal värdelös babybjörn som han kan sitta framåt i (annars har vi en manduca). Kan man ha dom framåt i nån av dom andra ergonomiska bärselarna? Antagligen inte va... Men man måste ju fråga :D
Det har jag inte provat! Manduca-bärandet har legat lite på is, tycker inte han suttit så bra sen han lämnat insatsen, han verkade hamna i nåt mellanläge - för stor för insats men inte redo att sitta utan? Eller så är det bara jag som tycker så, men han skrek när jag satte honom utan... Vet att dom ska sitta bredbent, men det verkade för brett för honom... Dags att prova igen kanske...
Tack för både tips om höftbärande och pikkolon. Pikkolon ser ju bra ut, men för tillfället känns det lite dyrt. Provade nyss bära på höften i manducan. Nu var han trött så han blev lite grinig rätt snabbt, men det kändes bra! Tror jag kommer funka fint =)
Jag brukade bära Agnes framåtvänt i både sjal och Beco 4th. I sjal knör jag basX och satte henne utåt, i becon satte jag ett band runt sittdelen längst ner vid avbärarbältet (jag använde bandet som man kunde fästa ihop selen med när man inte använde den) så att den skulle hållas ihop lite och så satte jag i Agnes som vanligt fast utåt. Jag ska se om jag hittar någon bild. Inget var jättebekvämt, men avlastade mina trötta armar lite. Helt ok kortare stunder.
Av henkel
Knyttet & K skrev:Jag hittade ingen bild när jag bar i sjal, men här sitter hon i Becon:
Bild
Hoppar in på tråden...Tack för tipset -känns som om jag plötsligt sparat en massa pengar! Ska testa denna variant när det blir dags (har precis köpt en ny Beco...).

Förresten Knyttet & K; är bilden tagen "bakom granhäcken"...? Tycker det ser så bekant ut (bor bakom den i andra änden) :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?