Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CarolineJ
Jag har en AP som jag verkligen gillar och den är perfekt till vår tvååring eftersom den är så hög i ryggen. Vår lilla sexmånaders är däremot lite arg ibland för att hon inte ser så mycket som hon skulle vilja. Därför undrar jag vilka selar det finns som inte är så höga i ryggen? Jag har tittat lite på Edenbabys jämförelsesida och Ergo är ju låg i ryggen men den passade inte så bra på mig. Hur är Beco 4:th? Lika hög som Butterflyen lr är den lägre? Vilka andra finns det som är lite lägre?
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag har en Connecta som jag bär Kerstin med, och den tycker jag känns väldigt bra att bära i - och hon är nöjd bak på ryggen och kan titta ut över kanten fastän hon är såpass liten. Billig är den ju också jämfört med många andra selar! :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag upplever det som att butterfly känns betydligt lägre än angelpack, eftersom barnet sitter på ett annat sätt i den. just butterfly är svår att jämföra med de andra selarna tycker jag eftersom den har helt annan utformning. vad gäller beco 4th så är den något lägre än angelpack men den är ändå ganska hög. jag har inte båda framför mig precis nu för jämförelse dock.

har du provat att vika ner rundningen högst upp på angelpacken? då blir den några centimeter lägre.
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Connecta får jag kolla upp. Men är det inte den som inte har vadderat midjebälte? Är det verkligen skönt i så fall?

Jag har testat att vika ner men ryggstödet når ändå halvägs upp på bakhuvudet på henne, så hon trivs bättre i sjalen där hon kan bestämma lite själv hur högt upp det ska vara. Men jag får ta och prova en Butterfly igen, hade ju en när hon var mindre som jag trivdes bra i.
Användarens profilbild
Av Diesel
CarolineJ skrev:Connecta får jag kolla upp. Men är det inte den som inte har vadderat midjebälte? Är det verkligen skönt i så fall?
Stämmer, midjebältet är ovadderat så jag var lite tveksam först - men jag tycker den är jätteskön att bära med. :heart: Jag kanske är lite felskapt :hmm: , jag sålde ju min Butterfly för den var ruggigt obekväm! :roll:
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Manduca hade jag en ett par veckor men gillade den tyvärr inte alls.

Patapum har jag faktiskt inte haft en tanke på :hmm: Den är ju rätt så billig också. Nån som vet måttet på ryggstödet?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?