Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Erica74
Ja just det... har ju inte använt mer än trikåsjal till Maja ännu så jag lägger ut en fråga om vilken sjal jag skulle kunna använda som är lätt o smidig att knyta på ryggen osv? Har en tjock hoppe som jag köpte av eamane men den känns aningen fööör tjock så jag skulle nog vilja ha nåt smidigare!
Vad ska jag tänka på när jag väljer sjal? Och som nybörjare... är det någon särskild sjal som är enklare att att börja me?

Kan tillägga att jag har kollat runt o tycker ju Ellevill Zara är bland de snyggaste sjalar jag sett, men är det verkligen rätta sjalen att börja med??

Ja ge mig tips tack!
Mina personliga favoriter är didymos wellen och indio. Tyckte de var lättknutna redan från början och de blir bara mjukare och gosigare med tiden. :heart:
Gillade Zaran (den är mycket tunnare än en tjock hoppe) men gillar bredare sjalar bättre. Nu är ju de nya zarorna bredare... Väldigt lättknuten sjal
Supertunna hoppen kan jag också rekomendera. Har en nairobi som jag tycker är underbart mjuk och lättknuten.

Igår kom det hem en easycare också :roll:

Det här var inte mycket till hjälp va? :Hahaa:
Av Löv
Jag tycker didymos är den mjukaste och mest lättknutna sjal jag har. Har köpt min begagnad och ändå är den fantastiskt fin i färgerna. Den tunna hoppen är oxå ganska lätt att knyta och har vackra färger, men den är inte alls lika gosig som diddyn. Jag har även en kort stork men skulle själv inte vilja ha den kvalitén på en långsjal - tycker den är för tjock!

Didyn är min rekommendation, det enda negativa med den är priset. :hmm:

Lycka till m sjalvalet, själv väntar jag just nu på en ny didy indio. :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?