Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Efter mycket tvekan och velande fram och tillbaka beträffande vilken sjal jag ska köpa kom jag fram till en didy nino. Visade maken sjalen på nätet och han säger: vad är det för mönster, det ser ju ut som kondomer. :siishah:

Nä, han gillade inte nino helt enkelt... Och även om jag sjalar mest gör han det faktiskt ganska ofta också, så jag vill att han ska trivas med sjalen.

Nu funderar jag på indio natur, som också finns till nedsatt pris, men är det helt galet med tanke på fläckar och smuts nu till vintern? Jag behöver verkligen en lång, mjuk sjal som man kan bära länge med. G är så himla tung och idag på en utflykt bar vi honom i katja. Det går ju jättebra, men eftersom hon bara är 3,7 lång blir det inte tillräckligt bra avlastning.

Jag vet att sjalvalet är en smaksak, men jag har så oerhört svårt att bestämma mig. Tror nästan att kvalité och känsla är mer avgörande än utseendet (inom vissa rimliga gränser). Så kom gärna med tips och förslag (utan kondommönster) på en riktigt mjuk och väl avlastande didy...

Edit: Har beställt en indio natur 4,7 m precis! Det känns som ett jättebra beslut!! Tack för alla goda råd jag fått av er här på sjalbarn. :banana: :jippiii:
Senast redigerad av Löv den ons okt 29, 2008 21:21, redigerad totalt 1 gånger.
Av Löv
Boadicea skrev:Tror säkert du skulle bli nöjd med en Indio. De är underbara sjalar. Och naturen är inte lika smutskänslig som man kan tro. INdio med ull i är ännu underbarare.
Tack för svar, jag följde ditt råd!! :loving: (se ts)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?