Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Så, ge mig nu ett råd!!

Ska köpa en ny långsjal, 4,7. Den ska vara mjuk och gosig, lätt att knyta och det ska vara en didy!! Jag tvekar mellan nino jeans (som jag hittat på rea), indio natur (som jag hittat på rea) eller en blå/violett wellen (inte på rea). Så ni kloka som vet, vilken av dessa är skönast, mysigast, finast? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Indio natur är välidigt mjuk enligt min erfarenhet (har haft två...) Ninon vet jag inget om och Wellen... tja, wellen är ju wellen, likssom :lol: har tre stycken, alla är olika.
Av Löv
mari_tres skrev: tja, wellen är ju wellen, likssom :lol: har tre stycken, alla är olika.
:hmm:

Hade ju velat köpa en begagnad wellen just för att veta att den är mjuk, men det verkar svårt... Tycker du att indio är mkt ömtålig (att det går trådar + att alla fläckar syns)?

Jag är lite praktisk sådär också... 8)
Av Löv
anna m skrev:Indio eller nino om du vill ha en riktigt mjuk.
Tack för tips, jag såg en tråd här på sjalbarn om just nino, hade inte funderat på den tidigare... :mrgreen:
Av anna m
lena_l skrev:
Tack för tips, jag såg en tråd här på sjalbarn om just nino, hade inte funderat på den tidigare... :mrgreen:
Indion går det mer trådar i än nino så vill du ha en mer hållbar sjal så blir det nino.
Av anna m
anna m skrev:
lena_l skrev:
Indion går det mer trådar i än nino så vill du ha en mer hållbar sjal så blir det nino.
Det var min hyllningstråd till ninon :D
Av Löv
anna m skrev: Det var min hyllningstråd till ninon :D
Anna, du som känner till nino så väl, finns risken att den är för tunn om man har ett tungt barn? G väger redan 8,6 kg tre månader gammal... :siishah: Superviktigt alltså med något som avlastar bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?