Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Jag börjar bli ganska säker på att det är en didy wellen jag vill ha (alternativt en indo). Ni som har en wellen aqua, skulle ni beskriva den som blå eller turkos? Blir inte klok på färgen när jag ser bilder på nätet. Ibland ser aquan blåskimrande ut (jag vill ha den!) men ibland ser den väldigt turkos ut (skulle inte passa på mig). Kan någon ge mig ett experutlåtande? :hmm:

Annars gillar jag wellen abourgin men den verkar inte finnas någonstans. Violett är också helt ok. Men det är något med aquan som tilltalar... :mums:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kanske skulle kunna fota den tillsammans med något du vet färgen på... men vad skulle det kunna vara tro som är i samma färg ungefär?
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag skulle säga att den är turkos.

Bild
Aquan är den nästlängst till vänste och jag tycker den i varje fall är mer turkos än blå. Du skulle inte vilja ha den av de som är nästlängst till höger? Den är blå. Annars kan jag säga att cassis är väldigt fin. Mycket finare i verkligheten än på didymos sida.
Användarens profilbild
Av Myrten
Aquan är HELT fantastisk i sina färger, jag färgade den till en skogsgrön Forest (som jag sålt vidare). Hade jag passat i kalla färger så hade sjalen inte åkt i färgbadet. Det jag tänkte på när jag såg Aquan var medelhavet, eller en härlig bassäng på något varmt ställe. Jag vet inte om det stämmer i verkligheten men det var det som "kändes" i mig när jag såg färgen. Den är oerhört tilltalande. Jag skulle nog säga att den är blå, turkos är för mig ganska grönt. Tyvärr har jag inget foto på Aquan, men det har nog thanisa om du frågar henne. (Aha, där kom det ett svar från henne, samtidigt som jag skrev mitt.)
Användarens profilbild
Av Allis
Jag skulle också säga att den är turkos. Min går mer mot grönt än blått (thanistas gamla så det är den på bilden ovan). Otroligt vacker är den i alla fall. Jag såååå nöjd med den (har bara haft den i en vecka). Den avlastar perfekt, lätt att knyta och är supermjuk. :tumup:
Av Löv
Å, tack för era svar med bilder och allt! :heart: Helt fantastiskt vilken hjälp man får här. :vågen:

Nä, jag blir ju inte helt klok på färgen, den verkarskifta i blå, turkos och närapå grön beroende på ljuset. Kanske är det därför den är så speciell...! Men jag ska nog satsa på något blåare. Tack för tipsen ovan, jag funderar vidare. :mrgreen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?