Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag tänker skaffa mig en manduca och undrar om det är några speciella färger som tvättbleks mycket. Är mest inne på petrol eller kona coffee, men aven andra färger är intressanta att få recenserade
Av doc
Jag har en naturfärgad det är samma färg efter tvätt. Men det visste du nog innan jag har sagt. :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
doc skrev:Jag har en naturfärgad det är samma färg efter tvätt. Men det visste du nog innan jag har sagt. :)
Så den har inte blekts då? :Hahaa:
Jag har en coffee, men har inte tvättat den än så jag kan inte säga nåt om det. Hoppas den inte bleks så mycket iaf...
Användarens profilbild
Av tweed
Åh jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha coffee eller petrol, eller kanske svart :roll: Brun hade varit ett självklart val om det inte vore för att flitigast använda sjalen var brun, vagnen var brun, dotterns kläder var övervägande bruna... Vore kul att bryta av med något lite mer färgglatt. Köper jag en brun får jag nog köpa mig en sjal i lite annan färgställning också. Livebilder på Petrol nån?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vet att det finns några petrol under "bilder". Och så vill jag säga att coffeen inte känns så brun :lol: Det är ju vitt och grönt på den också :wink:
Användarens profilbild
Av lejonunge
Har en röd, måste svara JA (tyvärr). Efter ett sommarhalvårs användning och kanske 3 maskintvättar ser den betydligt blekare ut än när den köptes.
Användarens profilbild
Av tweed
Nu har jag beställt en brun :roll: Hoppas att det blir bra... Och att den kommer fort :eld:
Ny fråga: coffeen är ju limited edition, hur många finns det? alltså i jämförelse med tex hur många svarta det finns? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har läst någonstans att konacoffee görs i 1200 exemplar :hmm: (På varanära´s sida tror jag det var)

Min röda blektes en del av tvätten, har inte tvättat kona coffee ännu :)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har aldrig tvättat min så jag kan inte uttala mig om det, men vår har inte blekts ännu i alla fall. konacoffee finns i 1200 ex som sagt, de svarta finns i oändligt många fler :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
kvarnvik skrev:Intressant, hur många finns i Sverige?
Jag beställde min från Edenbaby, hur många har du inne diddeldi? :wink:
det tänker jag inte säga, men jag skulle nog säga att det är en ganska liten andel av de totala som finns i sverige.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?