Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Kan man torktumla en didymos???

Har för mig att hoppen går att tumla medan storken ska hängas. Nu har jag fått hem min begagnade didymos som just nu ligger i tvättmaskinen.... :vågen: En underbart mjuk katja!! :heart:

Kan den torktumlas eller måste jag vänta många timmar innan jag får bära i den? Och om den inte går att tumla, hur får man den då så mjuk? Strykning? Jag gillar inte att stryka. :|

Någon som vet?

Vet ej om denna fråga är på rätt forum...
Av doc
lena_l skrev:Kan man torktumla en didymos???

Har för mig att hoppen går att tumla medan storken ska hängas. Nu har jag fått hem min begagnade didymos som just nu ligger i tvättmaskinen.... :vågen: En underbart mjuk katja!! :heart:

Kan den torktumlas eller måste jag vänta många timmar innan jag får bära i den? Och om den inte går att tumla, hur får man den då så mjuk? Strykning? Jag gillar inte att stryka. :|

Någon som vet?

Har också en didymos katja. :love: :love: :love:
Har aldrig tumlat den väntade tills den blev torr. Strök aldrig.
Av Löv
doc skrev:
lena_l skrev:Kan man torktumla en didymos???

Någon som vet?

Har också en didymos katja. :love: :love: :love:
Har aldrig tumlat den väntade tills den blev torr. Strök aldrig.

Tack för svar. Nä, man får visst vackert vänta tills sjalen behagar torka... Låter bra att man inte behöver stryka. Visst är den helt fantastiskt fin... Aldrig upplevt en så mjuk sjal... :heart:
Av doc
Mjuk och dessutom en sån färgglad sjal blir alltid glad när jag får syn på den även om den ligger på hyllan. Riktigt skönt att bära i också. Dumt att man kan vara kär i sina sjalar men så är det. :oops:
Användarens profilbild
Av hcvc
Hade en Wellen och upplevde ingen skillnad den gången jag tumlade mot när jag inte gjorde det. Fast jag tumlade den bara till stryktorr. Jag stryker alltid sjalarna. Länge och omsorgsfullt. Tycker de blir mer medgörliga, vackrare i formen och mindre sträva då.
Av doc
hcvc skrev:Hade en Wellen och upplevde ingen skillnad den gången jag tumlade mot när jag inte gjorde det. Fast jag tumlade den bara till stryktorr. Jag stryker alltid sjalarna. Länge och omsorgsfullt. Tycker de blir mer medgörliga, vackrare i formen och mindre sträva då.
Kan tänka mig att så är det men hatar att stryka.... :oops: :oops: :oops:
Av Löv
hcvc skrev: Jag stryker alltid sjalarna. Länge och omsorgsfullt. Tycker de blir mer medgörliga, vackrare i formen och mindre sträva då.
Hm, när ska man ha tid för detta??? Vårt gigantiska tvättberg tillåter just nu ingen strykning alls. :whut:

Men det låter härligt med medgörliga sjalar!! :lol:
Användarens profilbild
Av hcvc
Alltså jag stryker ingen annan tvätt än sjalarna. Finns det inte tid för! Visst, det finns knappt tid för att stryka sjalarna heller, men de tvättas inte särskilt ofta i detta hemmet... Och så inbillar jag mig att de blir mer smutsresistenta om jag stryker dem och då behöver jag ju tvätta dem ännu mer sällan :D . (Och har man en gång haft en struken känns allt annat otänkbart, tycker jag. Lite som skillnaden mellan en tumlad respektive otumlad frottéhanduk.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?