Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag fick ju hem min nya butterfly igår och har testat den lite smått, men det finns en del saker som stör mig; Spännena på axelbanden, alltså de som man fäster panelen i är ju helt hopplösa. För det första sitter ju remmarna så konstigt i spännena att de är jättesvåra att justera, sen är det själva spännet, det kärvar. Även om man trycker in säkerhetsspärren så är det jättesvårt att öppna dem. behöver spännena slitas in för att inte haka fast?

Några tips från erfarna becoanvändare för enkel användning?[/i]
Av Ponyo
Det är skitjobbigt att justera remmarna till axelbanden. Men som tur är så behöver man bara göra det en gång (och kanske när barnet tjockat till sig)

Men mina spännen kärvar inte. Jag måste dock använda båda händerna för att få upp dem.
Användarens profilbild
Av Elin G
Mitt största problem är att huvudstödet är så ruskigt kasst att det inte borde få säljas över huvud taget... Och att Emrik fått skavsår av remmarna överst på ryggdelen.
Av anpa
Elin G skrev:Mitt största problem är att huvudstödet är så ruskigt kasst att det inte borde få säljas över huvud taget... Och att Emrik fått skavsår av remmarna överst på ryggdelen.
Tur att Butterfly II har nytt huvudstöd :D
Användarens profilbild
Av MilanE
Hur går det med färgningen förresten - visst funderade du på att låta den åka brunt bad?
Användarens profilbild
Av tweed
Jag tänker kolla om jag kan komma överens med den först, jag tycker foftfarande inte att den är skön att bära i. Det gäller väl att hålla på och trixa med inställningarna ett tag för att få det bra. Om vi kommer överens så kommer jag i första hand testa att sy på en annan panel utanpå den befintliga, om det inte blir bra så blir det färgning.
Användarens profilbild
Av MilanE
kvarnvik skrev:Jag tänker kolla om jag kan komma överens med den först, jag tycker foftfarande inte att den är skön att bära i. Det gäller väl att hålla på och trixa med inställningarna ett tag för att få det bra. Om vi kommer överens så kommer jag i första hand testa att sy på en annan panel utanpå den befintliga, om det inte blir bra så blir det färgning.
Ok!
För oss satt den perfekt redan första gången, fast visst får man fixa lite med inställningarna när någon annan burit! Jag tycker däremot inte att den är jätteskön att bära i på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?