Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Satt fast barnet som vanligt pa magen. Dra ur dina armar ur axelbanden.
Satt barnet i selen, pa hoften och for runt honom under din ena arm. Satt i en arm i taget i axelbanden.
Lite bokigare an om man ar van att svinga ja.
Svinga med selen pa barnet har jag inte provat.
Användarens profilbild
Av Mia
:lol:
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag sätter Tella i selen på golvet o spänner fast henne, sen tar jag tag i axelbanden och svingar både henne o sele upp och in med armarna, går hur smidigt som helst! :D
Användarens profilbild
Av milimani
JAg sätter i Alexander och sen svingar jag upp både han och sele på samma sätt som när jag bara svingar upp honom när han ska åka sjal. Sen trär jag bara armarna genom axelbanden. Tycker det är smidigaste sättet eftersom jag är van att svinga.
Användarens profilbild
Av Mia
Jag har provat att svinga sa men det kanns som om I nastan stryps for mellanpanelen liksom trycker upp hakan. :roll: Gor jag nagot galet?
Användarens profilbild
Av milimani
Mia skrev:Jag har provat att svinga sa men det kanns som om I nastan stryps for mellanpanelen liksom trycker upp hakan. :roll: Gor jag nagot galet?
Alexander brukar ha sina armar över mellanpanelen och så håller jag i både hans armar och i mellanpanel och ryggpanel.
Så jag vet inte riktigt hur du menar.
Användarens profilbild
Av Mia
milimani skrev:
Mia skrev:Jag har provat att svinga sa men det kanns som om I nastan stryps for mellanpanelen liksom trycker upp hakan. :roll: Gor jag nagot galet?
Alexander brukar ha sina armar över mellanpanelen och så håller jag i både hans armar och i mellanpanel och ryggpanel.
Så jag vet inte riktigt hur du menar.
Isak har ju alltid sina armar under nylonbandet som sitter i axelbandet, kanske beror pa det da.
Användarens profilbild
Av Sedum
Kosmos skrev:Tack :D
Jag svingar ju upp K på ryggen. Skulle bara försäkra mig om att jag inte behöver en sele till :wink:
Du sa ju att du inte var sugen! :shock:
Skojja, bara. Jag glömde ju förklara hur jag gör ju i villevallan. Men jag sätter fast selen löst i sidan på mig och lyfter i honom och knäpper ett spänne och sen runt under armen, som Mia, skulle jag gissa.
Men min man svingade upp honom som en ryggsäck och han protesterade inte så mycket. 8)

Jag får visa nästa gång annars. :-)
Men det är smidigare och lättare med 4th... ;-)
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tar tag i axelbanden och framobakpanelerna i händerna och svingar. Tella protesterar inte och jag tycker inte det verkar som om hon stryps ;)
Av Ponyo
MilanE skrev:
Jag tar tag i axelbanden och framobakpanelerna i händerna och svingar. Tella protesterar inte och jag tycker inte det verkar som om hon stryps ;)
Jag svingar också, och numera sitter Vilhelm och hoppar av glädje när han märker att jag ska svinga runt honom till ryggen. :D
Användarens profilbild
Av milimani
Kosmos skrev:Tack för alla svar. Då fattar jag.
Men precis som Mia tycker jag det borde bli lite strypkänsla :?
Men jag förstår inte på vilket sätt det skulle kunna bli strypkänsla? :hmm: Barnet har väl inget runt halsen eller mot halsen? KAn ingen fota så en trög mamma fattar?
Användarens profilbild
Av Mia
milimani skrev:
Kosmos skrev:Tack för alla svar. Då fattar jag.
Men precis som Mia tycker jag det borde bli lite strypkänsla :?
Men jag förstår inte på vilket sätt det skulle kunna bli strypkänsla? :hmm: Barnet har väl inget runt halsen eller mot halsen? KAn ingen fota så en trög mamma fattar?
Jag ska se om jag kan fota imon.
Användarens profilbild
Av Mia
Sahar menar jag.
Denna gangen tyckte han dock att det var mycket roligt av nagon anledning :lol:
Han ar ju inte saa liten. Vad gor jag annorlunda?
Jag kanner mig inte bekvam med att svinga upp nar han sitter sadar. Tank om jag drar till for hart. Armarna over remmarna ska jag gora i framtiden om det ska svingas.

Bild
Användarens profilbild
Av milimani
Mia skrev:Sahar menar jag.
Denna gangen tyckte han dock att det var mycket roligt av nagon anledning :lol:
Han ar ju inte saa liten. Vad gor jag annorlunda?
Jag kanner mig inte bekvam med att svinga upp nar han sitter sadar. Tank om jag drar till for hart. Armarna over remmarna ska jag gora i framtiden om det ska svingas.

Bild
Ser ingen bild
Användarens profilbild
Av milimani
Nu syns den :D

jaha, hmn. Alexander har ju armarna över mellanpanelen när jag svingar. Men inte blir han strypt?

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?