Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
Just nu lutar det åt att jag köper en Hoppediz istället för en Stork, har varit in på den tyska sidan och kollade på färgerna men blev inte klokare av det :roll:
Skulle bli jätteglad om jag fick se kort av era, just nu funderar jag på Montreal.... men jag tycker det är svårt att bara se en liten färgruta och försöka föreställa sig sjalen :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Min son har en montreal barnsjal på vår lilla bild.
Av GodisGlader
Den var ju riktigt snygg :D är helt tokig i blått!
Blir det en så ligger Montreal högt upp nu 8)
Vad tycker du om sjalen? hört att den ska vara lik Storken men tunnare, är väldigt varmblodig av mig så jag dras mer till den då.
Användarens profilbild
Av Anna
ja den är ganksa mycket tunnars än storken tycker jag. Tror den kan funka på sommaren tom. Den kankse inte håller lika länge, det vet jag ingenting om men den är både fiin och känns skön och har bra pris så varför inte?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Här finns bilder på mig och Fanny i Montreal!
Den är jättesnygg och skön och bra på alla sätt.
Kram Pia
Användarens profilbild
Av Helena
Fiffi75 skrev:Ops glömde länken
:shock: http://hem.bredband.net/b149324/hoppediz.htm
Den är fin, den är lite sådär skimrande. Ska bli så roligt att se Hoppedizarna snart!
Användarens profilbild
Av Madde
En liten fundering bara... Har hoppedizarna någon baksida?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Nä jag har inte sett någon skillnad på sidorna. Måste kolla mer noga...
Användarens profilbild
Av Madde
Ja, men ser du ingen skillnad så där bara så är det bra... :D Jag har ju en Girasol och på den är det en baksida, och en sån sjal till vill jag inte ha!
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Nu har jag kollat en gång till och kan definitivt lämna svaret -Ingen baksida.
Av Alexandra
Nä, det enda som kan vara antydan till vad som är baksida är fållen (om man tittar noga :wink: )
Av GodisGlader
Gud vad snygg den färgen är :shock: :lol:
Nä nu är det inget snack om saken! det blir den färgen om det blir en Hoppediz.
Det lutar med mot Hoppediz än Storken nu... mest för att som jag sa tidigare att den är svalare, men hur är kvallan om man jämnför med Storken?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Det är ju skillnad Storken håller säkert till 5-10 barn men Hoppedizen kanske åt 2-3 men det är svårt att säga. I förhållande till priset så tror jag kvalitén är bra.
Av GodisGlader
Tror att jag ska börja med en sån eftersom den blir nog super för mig nu till sommaren 8) och skulle det behövas om några år så får jag väl köpa en ny.... kanske har en Storken oxå och ha under hösten och vintern och Hoppedizen på våren och sommaren :wink:
Vi får se men det blir nog en bra star med Hoppedizen för mig och min lilla tjej :D väntar på en ringsjal oxå från Kristina :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?