Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Hur lång ringsjal behöver jag? Jag är 160cm lång och drar väl strl 38 upptill, kanske 40 nu när jag ammar. Jag vill ju inte ha den för kort, men inte helller riskera att snubbla på svansen.

När jag ändå frågar: vad kostar ett par sjalringar?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Längden på ringsjalar beror ju även på hur lång svans man vill ha. Jag som är 170 lång och en 42:a har tvåmeters ringsjalar och tycker att det är bra. Testa och mät med måttband runt dig och ditt barn!

Sjalringar kostar 60-70 kr nya (har jag för mig, iaf sist jag kollade). Begagnade kan man få dem billigare (ofta är de inte ens begagnade utan oanvända). En del köper på slingrings.com (USA).
Användarens profilbild
Av GIAG
Längden är så olika vad man gillar, testa att sy upp en lakansringis först och justera till bästa längd?

Beställde sjalringar från slingrings.com och då var dom i lådan inom en vecka. 63-64kronor betalade jag för två par ringar och frakt :-)
Av doc
Min ringsjal är 180 cm lång. Tror inte att en längre skulle passa bättre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?