Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av E och S
En liten fråga medans jag inväntar nästa löning så att jag äntligen får köpa mig en sele 8) :

För mig som är smalt byggd över axlar och överkropp (men ej speciellt smala höfter), vilken kan tänkas vara bättre för mig: Angelpack eller Beco butterfly?? Är inne på att välja Beco men har hört en del smått negativt om nack/huvudstödet.

Tacksam för råd!
Av Lenaskeå
Axelbanden är MYCKET bättre på becon tycket jag! Angelpack är smidigare & bättre då det är varmt, men annars tycker jag att Becon är oslagbar när det står mellan dessa två selar! (Jag brukar aldrig använda huvudstödet så det vill jag inte uttala mig om dock)

Butterfly kan nog ta lite mer tid att lära sig men avlastar mycket bättre.
Användarens profilbild
Av Droppen
Jag har inte provat just Beco Butterfly utan bara de tidigare versionerna och gillar helt klart Angelpack bäst!!! Min son är 2,5 år och den ger mycket bra avlastning! :D
Av Lenaskeå
Smaken är som baken..... :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är lite svårt att säga, båda passar på din typ av kropp. det är rätt mycket en smaksak vilken man gillar bäst. min favorit är angelpacken men när folk kommer hit och provar så är det ungefär lika ofta de väljer beco butterfly som angelpack. välj den du tycker är snyggast om du har svårt att bestämma dig :wink:
Av E och S
Tack för era svar! Jag förstår att det är svårt att råda eftersom smaken som sagt ju är som baken...

Droppen, vet du hur Angelpacken är att bära i på vintern - med vinterkläder på barnet menar jag. Samma fråga kan jag i och för sig ställa om Becon eftersom jag inte bestämt mig ännu :-).
Av Lenaskeå
E och S skrev:Tack för era svar! Jag förstår att det är svårt att råda eftersom smaken som sagt ju är som baken...

Droppen, vet du hur Angelpacken är att bära i på vintern - med vinterkläder på barnet menar jag. Samma fråga kan jag i och för sig ställa om Becon eftersom jag inte bestämt mig ännu :-).
Jag tror att butterfly kan vara lite trång/bökig med vinterkläderna på, det är ju som en sele i selen på den.. I allafall med lite större barn. Sen kan man ju ha bärskydd eller bärjacka så måste man inte bylsa på barnet så mycket kläder..

Förstår att det är svårt att välja mellan dessa! Jag tycker bäst om min beco 4th, men vi ska väl inte blanda in en till sele?! :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är nog lite smidigare med angelpacken tror jag om barnet har overall.
Användarens profilbild
Av Droppen
E och S skrev:Tack för era svar! Jag förstår att det är svårt att råda eftersom smaken som sagt ju är som baken...

Den är smidig och bra även med bylsiga vinterkläder eftersom den är så hög, även om man inte lyckas få ner barnet så långt ner så stöttar den upp bra ändå!
Användarens profilbild
Av Isanna
Angelpack säger jag. :tumup:

Butterflyn känns tusen gånger lyxigare, rejälare på något vis, men det betyder inte för min del att den är bättre, jag gillar Angelpacken bäst av alla selar.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
jag tycker att butterfly är bättre på ryggen och angelpack på magen
Användarens profilbild
Av Mia
Jag som varit ett ergofan valdigt lange gillar AP bast darfor att jag ar van att satta upp barnet pa ryggen pa ett satt och jag kan gora som jag ar van med AP, inte med Beco.
Isak gillar bast AP pga att han inte har banden utan vadderingen i ansiktet och att den ar lite hogre i ryggen. Dvs inte bokigt alls med ytterklader.
Men val pa ar de nog ungefar lika skona att bara i.
Av E och S
Det lutar mer och mer åt en Angelpack! Ska bli så spännande att få sätta lilleman i sele, tror han kommer att stormtrivas eftersom han så gärna vill vara med där saker och ting händer :D . Har en SINO bärsjal nu men han börjar bli lite för tung för den, dessutom äter han upp tyget - det är alldeles blött när jag tar av den :lol: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?