Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Babylonia är vävd på samma sätt om storken och didymos, så att de är mer stretchiga på diagonalen. Den är oxå tjockare än EllaRoo, som är en ganska sval sjal.
EllaRoo är oxå lite "stummare" än Babylonia, eftersom den är vävd på vanligt sätt.
Användarens profilbild
Av Louise
Lin skrev:Jag kände på en Babylonia igår (Tack, April, supersnygg!) och den kändes jättehärlig, men den är ganska tjock, ungefär som en Stork eller Didy. Ella Ro har jag aldrig provat, men det är väl en tunn sjal.
Babylonia, Stork och Didymos är vävda på samma sätt. Dock så skiljer de sig åt genom att Babylonia och Didymos i inslaget har ett entrådigt garn medans varpen var tvåtrådig. Storken däremot har tvåtrådigt garn även i inslaget. Det innebär på vanligt språk att Storken är lite tjockare än Babylonia och Didymos men alla tre har samma fasthet/elasticitet.

Om jag minns rätt så har även Hoppediz och Girasol entrådigt inslag, men jag är inte helt säker. Det kanske finns någon annan som vet.
Användarens profilbild
Av Helena
Louise skrev:
Lin skrev:Jag kände på en Babylonia igår (Tack, April, supersnygg!) och den kändes jättehärlig, men den är ganska tjock, ungefär som en Stork eller Didy. Ella Ro har jag aldrig provat, men det är väl en tunn sjal.
Babylonia, Stork och Didymos är vävda på samma sätt. Dock så skiljer de sig åt genom att Babylonia och Didymos i inslaget har ett entrådigt garn medans varpen var tvåtrådig. Storken däremot har tvåtrådigt garn även i inslaget. Det innebär på vanligt språk att Storken är lite tjockare än Babylonia och Didymos men alla tre har samma fasthet/elasticitet.

Om jag minns rätt så har även Hoppediz och Girasol entrådigt inslag, men jag är inte helt säker. Det kanske finns någon annan som vet.
Varför är Storken vävd på det sättet tror du, finns det några fördelar med det? Girasolen är tunnare än Storken, så den är säkert vävd på det där entrådiga viset.
Användarens profilbild
Av Louise
Vävsättet är det samma så den enda skillnaden som blir är hur tjock sjalen är och upplevs. Entrådigt inslag ger lite smidigare sjal. Men jag vet faktiskt inte varför Storken är vävd med tvåtrådigt inslag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?