Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SallyW
Jag tycker att det är svårt att få på mig manducan så att den sitter bekvämt (utan att få hjälp).
Vi vill bära vår bebis på magen, och har hittills testat utan korsade axelremmar.

Jag kommer inte åt att spänna remmen mellan axelremmarna när jag tagit på mig selen, med följden att de sitter obekvämt långt ut på axlarna: känns inte ett dugg ergonomiskt. Hur ska jag göra? Är det så att man inför varje påtagning måste göra axelremmarna långa för att nå? Jag har aldrig läst om att någon har samma problem!

Jag är förresten normalbyggd åt det smala hållet, men tror inte att det har med saken att göra: min man lyckades inte heller själv.
Vad är det vi inte har förstått?
Användarens profilbild
Av sabe
Jag brukar knäppa alla spännet innan jag sätter på mig sen drar jag bara upp selen över barnet. Sen är jag lite osäker på om det funkar när barnet är litet. Jag köpte ju selen när hon var nästan 1 år
Av SallyW
Drar upp selen? När vi knäppt på oss selen utan att vår son är i den sitter den typ som en skyddsväst, hur ska man kunna dra den över barnet? känns som om vi missat något viktigt här, trots att vi lusläst instruktionerna!
Användarens profilbild
Av sabe
Jag är inte så säker på att ni missat något. Däremot har jag missat något eftersom jag aldrig burit ett riktigt litet barn i Manducan ;) När barnet blir större behöver man inte sätta fast det inne i selen. Så jag har svårt att avgöra om mitt sätt funkar om man har ett mindre barn :hmm:
Användarens profilbild
Av Elin G
SallyW skrev:Är det så att man inför varje påtagning måste göra axelremmarna långa för att nå?
Så är det för mig. Jag måste göra axelbanden långa för att sen dra åt dem när allt är knäppt.
Av SallyW
Tack för svaren!

Vi har en liten knubbis, så babyinsatsen behövdes inte för honom. Vi gjorde remmarna långa överallt utom runt midjan och kom sen åt att dra åt när allt var påsatt. Jätteskönt! Nu har vi just kommit hem från en flera timmar lång testpromenad, och vi är så nöjda så -alla tre!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?