Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Om man är byggd som mig och har en ettåring. Vilken sele kan tänkas passa bäst då?

Jag har små bröst och är smalt byggd, inga breda axlar osv.

Jag är dock inte LITEN på det viset. Jag är 167 lång och 60 kilo men det mesta sitter på rumpan och höfterna ;-)

Alvin är nätt och så för att vara en ettåring.

Jag:
http://beckah82.bilddagboken.se/p/show. ... rectlink=1

Jag bara undrar ni som är i ungefär samma storlek, vilka selar passar er?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag skulle säga angelpack. eller kanske beco. men när vi har kunder här som är av den mindre sorten så brukar de oftast gå hem med en angelpack, och det är min favvis också (jag är rätt liten, du har kanske inte sett mig irl sen jag var höggravid första gången :wink: ).
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag ser ut som en fet variant av dig (lägg på 13 kg... :roll:) och på mig sitter Angel Pack och Beco som en smäck! :D
Ergo och Patapum kom jag inte överens med...
Förvisso mest pga. den låga ryggen...
Angelpacken är toppen!
Som Beco 4:th. Som jag hoppas börjar tillverkas igen... :drömmer-sig-bort:
Användarens profilbild
Av zingo
Manduca kan nog oxå passa den går å reglera mycket!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Angelpack låter bra :-) de är ju snygga dessutom. Då ska jag spana in mig på dem.
Av Lenaskeå
Kan du inte efterlysa någon på "bärsjalsambassadörer" där du bor och se om någon finns som kan visa dig lite olika selar? Jag tycker att manducan är väldigt anpassningsbar.

Angelpack är en bra sele också, snyggare, men jag tycker inte att den avlastar så bra.. ("gömmer mig under stolen-smilies" ska stå här men jag får inte fram den)

Jag bär mest i beco 4th & manduca. Angelpack mest korta stunder om det är varmt eller inne, eftersom den är lite svalare.
Senast redigerad av Lenaskeå den tis aug 26, 2008 13:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Lenaskeå skrev:Kan du inte efterlysa någon på "bärsjalsambassadörer" där du bor och se om någon finns som kan visa dig lite olika selar? Jag tycker att manducan är väldigt anpassningsbar.
:iagree:
Manduca har jag hört mycket gott om.. :D
Har inte testat den själv dock.

Men jag förstår om Beckha82 har fastnat för AP. Visst är de super-snygga... ;)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har ju manduca också men tycker den passar bättre om man har lite större överkropp. alltså den går att dra åt om man även drar fram i överkanten av sittdelen men passformen brukar inte bli riktigt lika bra om man är liten. fast det är klart att det är individuellt.
Användarens profilbild
Av Beckah82
diddeldi skrev:jag har ju manduca också men tycker den passar bättre om man har lite större överkropp. alltså den går att dra åt om man även drar fram i överkanten av sittdelen men passformen brukar inte bli riktigt lika bra om man är liten. fast det är klart att det är individuellt.
Tror du är en rätt bra testare. Nätt byggd plus att du testat alla och dessutom kan jämföra alla mot varandra så jag vågar lätt gå på ditt ord.
Användarens profilbild
Av glis
Jag har inte många cm ytterligare att dra år på Manducan och jag är inte liten på något ställe så jag tror att diddeldi har rätt. Himla tur för mig att jag är så grov, jag ÄLSKAR min röda manduca. Har just köpt en barnvagn som matchar :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Beckah
Jag tror också på angelpack till dig.
Jag har ju en angelpack om det är så att vi får till någon Boråsträff som vi båda kan på om du vill testa.
Användarens profilbild
Av Beckah82
mammahappy skrev:Beckah
Jag tror också på angelpack till dig.
Jag har ju en angelpack om det är så att vi får till någon Boråsträff som vi båda kan på om du vill testa.
Åh så bra. Då ska jag hojta till innan om vi är på väg till samma träff.

Jag ska köpa en sele någon gång under hösten men vet inte när det kan tänkas bli, bara spånar lite ännu så det kan ju hända att det hinns med att prova på en träff först.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har nog lite samma kroppsbyggnad som du, och för mig avlastar Patapum allra bäst. Den är ju tråkig i jämförelse med de andra, men Kaja syr jättefina överdrag till dem och eftersom den är billig har man ju råd med ett sånt :D Jag har inte sett dem irl dock, jag ska beställa ett bara jag kan komma fram till vad jag ska ha för tyg.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Angelpack eller Beco 4th säger jag med :)
Användarens profilbild
Av noranora
Jag har liknande kroppsbyggnad och på mig sitter inte manducan bra så vore jag du skulle jag satsa på en annan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?