Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
hurdan är den? den ser väldigt tjock ut på bilden. Bra avlastning osv?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ser ut som en amazonas brazil men den ser VÄLDIGT smal ut för att vara en sån.
Vanligtvis är de 60-70 cm bred men den där ser inte ut att vara bredare än 30 cm.

Jag har haft en bred amazonas brazil och jag tyckte den var i stil med gamla hoppe. Sträv och tjock. Sen var den lite glest vävd med. Funkade att bära i men jag gillade den inte så jag sålde iväg den rätt fort.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag hade en ett tag, rätt tjock men skön att bära i. Had jag inte sålt min vidare så hade det nog blivit en MT av den, det var vackra färger i den jag hade (en Mango). Bra diagonalstretch, enda nackdelen tycker jag är att knuten blev lite väl stor.
Den såg ut såhär:

Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Gamla hoppe=tjock hoppe? Eller finns det en äldre variant också? Om man gillar vanlig hoppe, finns det chans att man gillar denna också?
Användarens profilbild
Av diddeldi
amazonas brazil, jag tror att den är vikt på bilden och att det är därför den ser smal ut.

jag tycker att brazilen är jättemycket tjockare och strävare än hoppediz (även de äldre), jag gillar inte den alls.
Användarens profilbild
Av jag71
kvarnvik skrev:Gamla hoppe=tjock hoppe? Eller finns det en äldre variant också? Om man gillar vanlig hoppe, finns det chans att man gillar denna också?
Nej, Gammal hoppe är inte den tjocke som finns idag utan en ännu äldre som är utan ficka. Då var kvaliten väldigt olika. Det var en del som var riktigt tjocka, sträva och klumpiga och andra var tynnre och lättknutna.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Färgerna stämmer överens med min gamla Amazonas Brazil i färgern Tropical - men vävsättet stämmer inte!

Amazonas Brazil var/är vävd i tuskaft, medans den på bilden ser ut att vara vävd i nån form av kypert/korskypert (är ingen vävexpert tyvärr :wink: )

Jag gillade min gamla amazonas brazil (som bor kvar hos oss i väntan på att bli filt fär färgerna är jättehärliga!) men då är den också köpt på tiden när utbudet på sjalar i sverige var rätt knapert ;-) men i jämförelse med didy och co är den kanske inte så mycket att komma med. :lol:
Rätt tjock och gav en ganska stor knut. Ett plus var dock att den "häftade fast" bra när jag bar i dubblet-x! :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?