Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Eftersom jag inte har sett en becco irl undrar jag hur barnet sitter fast i den? Hoppas att någon vill lägga upp en bild... *ber snällt*

Är det krångligt/tar lång tid att ta i/ur så får vi titta på en annan sele till lillenspappa...
Av Lenaskeå
I början tyckte jag att det var lite krångligt men man vänjer sig snabbt! Det tar inte många sekunder längre med den här selen än andra att sätta i barnet. lite tålamod dom första gångerna bara!

Det är en jätteskön sele, jag älskar axelbanden!
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Fast när jag tänker efter....
.... är becco så himla säker? Vi har barn i våran släkt som är hemska på att pilla på spännen av olika slag tidigt i åldrarna... Kan barnet knäppa loss sig själv så den trillar ur???? :shock: Hemska tanke!
Av Lenaskeå
Spännena på butterfly kan kan inte öppna med en hand utan man måste använda båda händerna! Försöker lägga in en bild här men pixbox funkar inte nu, försöker igen senare om ingen annan hinner före!
Användarens profilbild
Av Diesel
Lenaskeå skrev:Spännena på butterfly kan kan inte öppna med en hand utan man måste använda båda händerna!
Spännena på min butterfly är det knappt att jag ens får upp, så jag är inte orolig för att ett barn ska lyckas! :roll:
Av Virriga familjen
Har en väldigt aktiv och klåfingrig son, men det finns inte i denna värld att han skulle klara att få upp spännena på butterfly'en. Säger som ovan, det är knappt att jag får upp dem själv ifall jag inte är noga med var jag sätter fingrarna.
Av Lenaskeå
Så här serspännet ut. Du måste trycka på knappen samtidigt som du trycker in flärparna på sidan.

Bild

Sonen är ute så ja fick använda en docka, men så här sätter man i barnet. ...jag iallafall...

Bild
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Tack för bilden!

Så det finns ingen risk att barnet trillar ut om spännena skulle gå upp heller?!
Av Lenaskeå
Nä, det tycker jag inte! Jag ska se om sonen går med på en bild till.. kommer strax isåfall
Av Lenaskeå
Här är båda spännena uppknäppta, då kan barnet slänga sig bakåt & det känns inte så säkert.

Bild

Här är ett spänne knäppt. Går det upp då man bär på magen tycker jag inte att det skulle vara någon fara. Rygg har jag inte burit så mycket än i den här. MEN det känns som det är större risk att man blir knockad av ett plan än att spännet går upp!

Bild

(Sambon som knäppte korten skulle precis iväg till jobbet, annars hade jag försökt ta lite bättre kort!) Är det nåt annat du vill se?
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Lenaskeå skrev:Är det nåt annat du vill se?
Möjligen lillens pappa i komönstrad sele :Hahaa:
Av Lenaskeå
Alla säger kossa!! Den heter PONY!!! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?