Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Japp, här kommer det ännu en fråga om skillnaden mellan olika selar 8)

Det finns ju så många fina Angelpack men jag har ju redan fler selar än vad jag behöver (har ju bara ett barn att bära... :roll: ) så jag underar om den skulle kunna tillföra någonting här hemma?
Hur är den att bära i, jämfört med Becon (har provat Patapum också så en sådan jämförelse funkar också) och vad är det som gör att den är så poppis (förutom att de är supersnygga)? :mitvit:

Och är de värda sitt pris? :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Den är tunn och smidig, känns mjuk och skön. Inga massa konstiga band överallt. 8) Den har ett mönstrat huvudstöd som göra att man kan visa upp sin fina sele även när huvudstödet hänger ned. Huvudstödet tycker jag är bättre på Angelpack än på Butterfly eftersom det sitter past hela vägen och inte bara i hörnen. Me like! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nu blev jag ju inte mindre sugen direkt :lol:

Fler åsikter?
Av Lenaskeå
Jag håller med Isanna helt & fullt!
Angelpack är otroligt lätt & smidig. En riktig mys-sele.

Butterfly är lite krångligare att ta på, men när barnet väl är i är den otroligt skön att bara i. Kommer dock inte överens med huvudstödet. Axelbanden älskar jag, dom är mer rejäla!

Skulle jag ha en sele, skulle jag nog välja att behålla butterfly!
Av Lenaskeå
(Jag har en butterfly Carnival på bytes) :wink: Blev kär i pony expressen!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Fast det är inte en Butterfly jag har, det är 4:th generation :wink: men det kanske inte är så stor skillnad i bärkomfort då den är på?
Av Lenaskeå
Jag tycker det är stor skillnad på 4th & butterfly! Axelbanden är stadigare & MYCKET skönare på B tycker jag. Men sån vill du inte ha?

Skillnaden mellan 4th & angelpack är att A känns mycket smidigare & huvudstödet är bättre. Kommer inte ihåg hur axelbanden på 4th var, men jag kom inte överens med den selen så den flyttade vidare ganska fort
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag gillar angelpacken bäst.
Hade både beco 4th och angelpack ett tag men använde mest angelpacken tyckte becon kändes klumpig efter att ha provat angelpacken.
Användarens profilbild
Av Erica74
Har aldrig ägt en beco men jag har ju provat innan jag köpte min Angelpack! Och jag älskar verkligen min Angelpack!! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Var finns de billigast då? England, antar jag? :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur är det med bröstspänne, sitter det fast på nåt vis eller kan det ramla av (som på becon, skitstörigt :roll: )? Är huvudstödet lätt att sätta på och ta av (utan att mössan följer med, som på becon :wink: )?
Lätt att justera spännen?
Och vad menas med "inga konstiga band överallt"? Är det färre justeringsmöjligheter på den? :hmm:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag älskar angelpack, den sitter allra bäst på mig av de selar jag har. fast det är såklart olika mellan olika människor vilken som passar bäst. vi har en jämförelsesida på vår hemsida med olika selar, bland annat beco butterfly och angelpack. har du kikat på den?
Användarens profilbild
Av mari_tres
diddeldi skrev:jag älskar angelpack, den sitter allra bäst på mig av de selar jag har. fast det är såklart olika mellan olika människor vilken som passar bäst. vi har en jämförelsesida på vår hemsida med olika selar, bland annat beco butterfly och angelpack. har du kikat på den?
Tack för tipset! Har säkert sett den nån gång (har ju varit inne på din sida några gånger :wink: ) men det var inget jag tänkte på att det fanns nu. Ska kika in efter middagen :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?