Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Blev bara lite nyfiken när jag såg denna:
http://www.bosieboo.com/invt/49200

Är det någon som har eller testat den?

Ser ju ut som något mellanting mellan långsjal och ringsjal.
Kan inte riktigt komma på hur den funkar, men funderade på om det är något man kan tipsa om till folk som är "rädda" för att trassla in sig i långsjalar och inte vill prova för att det är jobbigt att knyta.
Användarens profilbild
Av Bello
mari_tres skrev:Tänkte först att det såg ut som en x-ringsjal men då borde ju ringarna ha suttit på ryggen :hmm:

Här finns det "knyt"instruktioner också: http://www.bigimagination.co.uk/acatalo ... rcoal.html
:hmm:
Blir fortfarande inte riktigt klok på funktionen, men får nog lusläsa lite mer.
Typiskt mig att fastna för olika bärkonstruktioner, sen kan jag inte släppa det förrän jag fattar. :roll:

men det skulle vara intressant om någon har erfarenhet och vet om det är bra.

Här finns ju flera bilder på den:
http://www.bigimagination.co.uk/acatalog/Slings.html (lite längre ner på sidan)

men jag skulle vilja se RYGGEN! för visst ser det ju lite ut som en dubbel ringsjal....hm!!!!? men det är det nog inte......eller...
Användarens profilbild
Av Ellynil
:hmm:
Det verkar som att det är någon sorts dubbel ringsjal...
Det ser ju precis som att den korsas på ryggen och att ringarna används som spännen för att dra åt?

Bild

Plus att det verkar som att det finns med ett extra tygstycke som man kan använda för extra stadga? ("position 2" på biden)
Användarens profilbild
Av Bello
Ellynil skrev::hmm:
Det verkar som att det är någon sorts dubbel ringsjal...
Det ser ju precis som att den korsas på ryggen och att ringarna används som spännen för att dra åt?

Bild

Plus att det verkar som att det finns med ett extra tygstycke som man kan använda för extra stadga? ("position 2" på biden)
Så tycker jag med att det verkar, men undrar om den är ihopsydd i ryggen? Annars borde den ju likna de där "dubbla bärpåsarna" (easyhug??) fast denna borde vara justerbar. kanske är fiffigt, undrar om den avlastar bra.

Blir lite sugen på att experimentera, men dottern börjar ju bli lite stor....ju!
Användarens profilbild
Av Bello
Ingen som testat och har erfarenhet? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?