Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
Hej allihopa här kommer en nykomling! :lol:
Har nu efter mycket om och men tänkt att köpa en sjal, efter mycket tittande och hjälp från Kristina *vink* så blir det en Stork :)
Det känns som att den kommer att bli bäst för mig...
Jag kommer att bära mycket om jag trivs med det och så är min kicka 6 mån nu, men det viktigaste är att den är bra och inte belastar ryggen konstigt.
Ska nämligen operera ryggen nu väldigt snart och då tror jag att bärsjal är bäst att ha :D så när jag börjar bära på riktigt allvar så är gumman kanske 9 mån.
Vad tror ni? har/gör jag ett bra/klokt val :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
instämmer, har två storkar och håöller iofs på att sälja en av dem men de är underbara. Den kommer ni ha glädje av länge.
Användarens profilbild
Av Anna
Ja han har en stor och en liten från Rubens barn (och jag har en stor). Den på bilden är den lilla "Sky" men den heter Lukas hos oss. De är verkligen jättefina och Hugo älskar dem.
Senast redigerad av Anna den mån jan 31, 2005 22:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Toyya
Lin skrev:Jag hade tänkt köpa en till Ellen nu när hon fyller två.
Var går det att få tag på dessa dockor? Såg tillverkarens hemsida, vad himla fina de är. Kalle vill nog oxå ha en! :wink:
Av Alexandra
De är jättefina!
Tindra fick en liten sådan i julklapp av sin mormor, vi hittade den i en liten butik i Farsta Centrum.
Vet tyvärr inte om, och isf var, de kan köpas på nätet.
Användarens profilbild
Av sarah
Anna:
jag undrar mer vad det är för sjal din son har?
Antar att det är en barnsjal men finns den färgen i vanlig? för den var super duper fin (färgen)
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tror på de små, mycket mer lätthanterliga att leka med. Vi har en bild på hemsidan där Hugo bär en stor och han håller på att välta. Sjalen är en hoppediz montreal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?