Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Den verkar ju så lätt å bra!
Kan inte ni som har en berätta lite? gämför med vanliga långsjalar å ringsjalar. För och nackdelar?

Åååh varför måste den kosta så mycket för? :? :wink:
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Hmmm nu la ja inlägget fel va? :oops:
Användarens profilbild
Av Anso
Gummisnodden skrev:Hmmm nu la ja inlägget fel va? :oops:
Jag kan flytta tråden om du vill...... :wink:
Användarens profilbild
Av _hanna_
Gummisnodden skrev:Den verkar ju så lätt å bra!
Kan inte ni som har en berätta lite? gämför med vanliga långsjalar å ringsjalar. För och nackdelar?

Åååh varför måste den kosta så mycket för? :? :wink:
Jag meeeeeeeeeeee.. *vill ha* :D
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Anso skrev:
Gummisnodden skrev:Hmmm nu la ja inlägget fel va? :oops:
Jag kan flytta tråden om du vill...... :wink:
Ja passar den inte bättre under "Fakta om olika bärsjalar/selar?"
Vill ju ha reda på lite fakta :wink:
Gör som du vill! :wink:
Av Petra
Har beställt en av dom som kommer nästa månad från http://www.meitaibarn.se/ är som ett barn som väntar på tomten. :lol: Vill oxå prova. Nu när några roffat åt sig alla camona. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Vad bra, köp en massa mei tai nu, och så tröttnar ni på dem och säljer dem till mig. :lol:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag tycker Mei Taien är toppen när man skall bära korta stunder, och inte vill/orkar vira in sig i långsjalen. Sitter stadigare än i ringsjal, och är mycket snyggare!! Tror nog att jag skulle kunna bära ganska länge i Mei Taien också, har bara inte gjort det än.

MT:n tar så liten plats är lätt att alltid ha med. Lätt att knyta på sig. Och man känner sig snygg. Klart mycket snyggare än sele, men sjal är också fint tycker jag iof :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
Helena skrev:Vad bra, köp en massa mei tai nu, och så tröttnar ni på dem och säljer dem till mig. :lol:
....o mig!!! :D
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Hihi ja! vi vill se lite folk som säljer begagnade mei tais nu! Men ja tror vi får vänta länge på de...

Hur långt har ni som har mei tai burit som längst då? Ja bar i ringsjal i en timma utan problem men sen började de kännas lite. Kan man bära längre i mei tai?
Av Sassa
Jag har ju bara haft min Mei Tai i en dryg vecka. Men första dagen som jag fick den gick jag på Underbarabarnmässan i drygt två timmar utan problem. Sen var det dags att byta blöjor och åka hem. Så jag tror att man kan bära i tre-fyra timmar utan problem. :wink:
Och jag är ändå en sån som får ont i ryggen lätt. :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?