Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mossen
Har en looma ringo och det är min första sjal och jag är jättenybörjare. men jag är väldigt frälst i min sjal funkar jättebra! Min son på 5 månader är dock en riktig svettis. Inte bara i denna 30-graders sommar som varit sista dagarna utan nästan jämt. Jag är nu sugen på att köpa en långsjal och eftersom jag inte har någon koll på sådana så vänder jag mig till er sjalrävar för expertråd. :D
jag vill alltså ha en tunnare variant som leder ut min sons ymniga svettningar. vet inte om det är någon skillnad i "svårighetsgrad" på sjalarna men om det finns en som är extra lämplig för en nybörjare vill jag gärna bli tipsad om sådana också.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bland de tunnaste är
Hoppediz supertunn
Calin Bleu gauze (gås)
Bali Baby Breeze
Mimmis krinklade
Amasonas carry sling (ACS)

Lättast är att gå på sjalträff och prova, klämma och känna på olika sjalar så du får en aning om vilken sort du vill ha. Och i välj en du gillar färg och ev mönster på så kommer den mest till användning :wink:
Lycka till i sjaldjungeln :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?