Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Winissa
Undrar om det finns olika randningar på easy norrsken? Jag är ute efter en sådan sjal, och såg i en annan köpes-annons att hon ville ha den "gamla randningen". Finns det fler alltså? Jag har inte lyckats se någon skillnad på de bilder jag har hittat. Men vad vet jag :hmm: :) Någon vänlig själ som vill informera mig?
Av Winissa
Förresten, på VaraNäras hemsida ser den första bilden på norrskenet ut att vara svart i botten. Det har jag antagit är bildens fel, men nu blev jag plötsligt nervös att det är den "nya randningen". Men så är det väl inte?? :shock: Vill inte ha svart botten! (överväger att köpa en ny norrsken eftersom det verkar svårt att få tag i en begagnad :( ) Kanske någon har en ändå och kan tänka sig att sälja den till mig ? :rodna:
Användarens profilbild
Av aha
Gamla randningen är mörkblå i botten och sen är ränderna breda och bara en i varje färg. Nya randningen är också mörkblå i botten och sen är det smala ränder i regnbågens färger.

Jag gillar gamla randningen bäst!

Gamla randningen:
Bild

Nya randningen:
Bild

Fast nu när jag tittar på easycares hemsida visar dom gamla randningen, kan den ha kommit tillbaka tro :hmm:
Av Winissa
aha skrev:Gamla randningen är mörkblå i botten och sen är ränderna breda och bara en i varje färg. Nya randningen är också mörkblå i botten och sen är det smala ränder i regnbågens färger.

Jag gillar gamla randningen bäst!

Gamla randningen:
Bild

Nya randningen:
Bild

Fast nu när jag tittar på easycares hemsida visar dom gamla randningen, kan den ha kommit tillbaka tro :hmm:
Tack för svaret! Kan i alla fall andas ut lite, i och med att de inte har bytt ut till svart i alla fall. Men jag gillar helt klart den gamla randningen bäst! :love:
Jag har mailat VaraNära och frågat vilken det är de säljer.

Någon som har en live-bild på den nya randningen?
Användarens profilbild
Av jag71
Det är den sjalen jag vill ha! Bild

Jag sålde den och Skrutt har liksom aldrig riktigt kunna förlåta mig. Anledningen till att jag vill ha den gama randningen är för att det är Skrutts sjal. Tänkte vika ihop den och lägga den i hans låda som han får nr han blir stor. Det är en låda med saker som jag förknippar med Skrutts bebistid. Hade jag köpt en sjal till mig så hade det blvit nya randningen. Sist jag kollade med Vara Nära så var det den nya randningen de hade.

Bilden är lånad från Vara Nära men det är jag som tagit den och det är min Skrutt på bilden :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?