Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sjd
Först vill jag säga, om inte detta hamnat rätt, flytta gärna. :)

Jag skulle gärna vilja ha lite hjälp att välja långsjal.

Jag är ny här på forumet, men har burit min son i sjal sedan han föddes i början av februari i år.
Vi började med en MaM Eco som jag bar i till han var ungefär 3,5 månad. Då tyckte jag att han började bli för tung för den, och sydde mig då en MT (av ett kit från BäraNära). MTn är jag jättenöjd med, och lillkillen sitter bra i den, men jag vill ha en långsjal också. (kan man få för många sjalar?)

Vad skulle ni rekommendera?

Jag är ganska stor runtomkring, så jag behöver en som går runt mig.
Vi är ganska varma av oss, både jag och sonen, så den får gärna inte vara allt för tjock.

Tackar på förhand för hjälpen.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag skulle säga åt dig att gå på en sjalträff och känna lite. Pröva någr olika och kolla vilken som passar er. Finns många trevliga sjalare i Malmö. Vill du så kan vi kanske försöka få ihop en träff under Malmöfestivalen (jag hade tänkt titta dit och dra med sig sjalarna är ju inte allt för jobbigt :wink: ).

Och jo man kan få för många sjalar! När man har så många att man inte hinner använda de, fast det är svårt att komma dit. :wink: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sjd
En sjalträff kunde vara trevligt. Det är alltid roligt att lära känna nya människor. :)

Ja, om man inte hinner använda alla, har man nog för många. ;)
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker att amazonas carrysling är en jättebra och prisvärd sjal av den svalare sorten (och jag säljer dem inte så jag är helt opartisk :D ). Sjalträff är en jättebra idé så får du klämma och känna lite innan du bestämmer dig! Kul att du gillade MTn. bild?
Av Lenaskeå
Annars kan jag föreslå en angelpack eller beco, fast det är ju seler.. Jag använder sele nu då det är så varmt ute, långsjalarna kokar vi upp i... En sele nu fram till hösten & därefter en långsjal? Eller kanske båda delarnal? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?