Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Hur tunn är den jämfört med en skrynklig gås? Har en sån, men tycker inte den avlastar speciellt bra till större barn, så jag skulle vilja ha nåt att byta till efter gåsen.
Och jag är en sån hiskeligt varm person, och tycker så illa om att svettas så jag tänker mig att jag vill ha nåt tunnt. Fast som avlastar bättre än en gås...
Tror ni Hoppediz kan vara nåt för mig? Den som heter Kairo är ju precis så diskret som jag gillar...
Såg också att de har den på Babydesign, så jag kan ju åka dit och klämma lite, om ni experter vet om den är lite stadigare än gåsen utan att bli för varm...

//A
Av Lillblomma
Lägger till en fråga...
Hur är den att bära stora barn i? Säg, 13-15 kg och däröver? Är det möjligt? För det gick att bära min 13 kilos i gåsen förra våren, men det var inte speciellt bekvämt. Och jag skulle gärna ha nåt som det funkar med, i nödfall...

//A
Användarens profilbild
Av Ingrid
Det fungerar utmärkt på ryggen till lite större barn, och om man gör omslutet kryss på magen går det också bra. Men jag har också provat med vanligt dubbelkryss (min 2,5 åring väger ca 15 kg och det är honom jag har provburit med) och jag har lite "sidfläsk" som jag då tycker att sjalen skär in lite i, på ett sätt som inte de tjockare gör.

Men som sagt, rygg (både ryggsäck och omslutet) samt mage (omslutet) går alldeles utmärkt till tyngre barn. Man får kanske vara aningens noggrannare med hur man lägger sjalen över axlarna då tycker jag, så att det blir sköna veck, jämfört med de normaltjocka sjalarna.
Av Lillblomma
hm. Vad bra...
Då har jag ytterligare en anledning att jobba bort sidfläsket! :wink:
Ska nog åka ock klämma lite och sen sätta som mål att ha tappat 5 kg tills tvåan väger 12 kg oah ha sjalen som belöning om jag gillar den!
Tack för ditt snabba svar!

//A
Användarens profilbild
Av Ingrid
Lillblomma skrev:hm. Vad bra...
Då har jag ytterligare en anledning att jobba bort sidfläsket! :wink:
//A
Ha, ha, det skulle jag också behöva :D

Men kom och prova, det är alltid det bästa!
Av Tooka
Också nyfiken... Någon som vet om den är jämförbar med easy eller är den ännu tunnare?
Användarens profilbild
Av jag71
Tooka skrev:Också nyfiken... Någon som vet om den är jämförbar med easy eller är den ännu tunnare?
Mycket tynnre, Mer jämförbart med ett lakan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?