Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fluffboll
Fungerar verkligen Beco Butterfly för alla storlekar? Från lilla puttenuttbäraren som väger 50 kg upp till jättebäraren på 190 cm och över 100 kg?

Om inte, finns det nån annan sele som verkligen gör det?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
manduca tror jag på. den sitter bra på min jätteman som är över två meter lång och väger sådär 120 kilo.
Användarens profilbild
Av Catti36
Jag är 160 och väger för mycket...
Sambon är 185 och väger betydligt mindre än vad jag gör...

Jag tycker att Becon nog sitter lite bättre på sambon, jag upplever att jag är lite för kort i överkroppen för att få den riktigt bra för timslånga turer. och att den funkar bäst för ryggbärning och inte för magbärning. Men vi köpte den ju för att bära på ryggen, så det gör inte så mycket.
Användarens profilbild
Av Fluffboll
Det ante mig nästan. Att Manducan är den som passar bäst när man är flera i olika storlek som ska bära alltså.

Nåja, den är ju inte fel den heller.:) Fast Oliviabecon är ju to die for!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sannasmamma skrev:manduca tror jag på. den sitter bra på min jätteman som är över två meter lång och väger sådär 120 kilo.
Åh, det låter ju lovande. Har han lång eller kort rygg?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Knyttet & K skrev:
Sannasmamma skrev:manduca tror jag på. den sitter bra på min jätteman som är över två meter lång och väger sådär 120 kilo.
Åh, det låter ju lovande. Har han lång eller kort rygg?
normal tror jag. eller såklart lång, men han har inte korta ben i jämförelse. och ergon passade inte, banden blev för korta och sanna satt helt klämd. han bär sanna i den nu :shock: i manducan alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?