Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emma2
Jag har en Peekaboo bärpåse i fleece som jag är helt såld på :D Hur kinkig Lillen än är el om vi är borta så somnar han i den och endast i den... den är min nya nödlösning... o så e den såååååå snygg :shock:
Avlastar mkt bättre än vad jag trodde o fleecen är mjuk o skön, dock är stl lite stor.
Användarens profilbild
Av Emma2
Här kommer en bild, en annan finns under bilder
Bild
Användarens profilbild
Av Mi
Bild Var hittar jag en sådan?!
Användarens profilbild
Av Mi
HJÄLP!! Vart hamnade jag! Nu vill ju jag ha alla! :twisted: Vilken storlek ska man ha? Jag är en 36:a
Användarens profilbild
Av mica
Vad fina de är.
Och vad mysigt han ser ut att ha det.

Blir det inte väldigt varmt inne?
Fleece kan ju vara rätt elastiskt. Hur funkar den?
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Vilken storlek har du då?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag beställde faktiskt den jag visade! :oops: :D
390kr drogs fr kontot.
Hoppas på att M/L blir bra bara! Och att jag inte råkar på massa tull..
Jag tittade på dessa innan Nemo kom men fick aldrig tummen ur..
men nu har jag ju faktiskt inte så många bärdon kvar så det kunde jag allt kosta på mig :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Emma2
Jag har stl S och drar 36 i tröjor annars...bärpåsen kunde varit lite mindre åt mig, men man har ju mer kläder på sig nu när det är kallt...
Jag fick tulla :( Skriv till dem att de skriver ut ett lägre värde el som gåva el nått. Men den är värd varenda krona, jag tycker den är bättre än ringsjalarna för den avlastar bättre, men i gengäld så kan man ju inte reglera passformen....men de är sååååååååååå snygga, skulle vilja ha flera stycken :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Hoppas M/L blir bra då.. Jag är mest L tror jag och 40-42... Annars finns det nog köpare här! :wink:
Användarens profilbild
Av Emma2
Tror jag det finns!!!! Annars är den nog lätt att sy in...
Ursnygg färg den du beställde Jag vill ha en sån med....det som e bra är att man kan ha den som filt om man inte bär :D
Användarens profilbild
Av Kvirre
Jag trodde att bärpåsar bara var för småttiga bebisar, men jag ser i deras galleri att det bärs större barn också. Någon som vet om det funkar bra?
Användarens profilbild
Av Mia
Tille skrev:Jag trodde att bärpåsar bara var för småttiga bebisar, men jag ser i deras galleri att det bärs större barn också. Någon som vet om det funkar bra?
De funkar som en ringsjal fast de går inte att justera. Det är lite trixigt att hitta Rätt storlek bara.. Men visst funkar de till större barn! Fast hade jag haft en tung bebis så hade jag inte köpt fleece utan ngt lite stadigare..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?