Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Färgen var jättefin! (Panama) :D
Längden (4,6) var precis lagom även med hoppendizen, det räcker precis till knut på magen vid omslutetX.
Den är tunnare än storken, jag tror att den här är lite svalare.
Jag har iofs inte burit nån längre stund, men det känns som om den avlastar lika bra.
Det känns oxå som mindre tyg, den blir mindre än storken när man viker ihop den.
Det är lättare att hålla reda på kanterna när den är tvåfärgad.
Jag blev förvånad över att den var så mjuk och go, den känns redan "inkörd" :D . Skönt att slippa tvätta den direkt!
Användarens profilbild
Av April
Då blir det nog en Hoppediz för mig så småningom... Jag har ju en
Babylonia nu (som jag lånat av Louise) - men jag kan tyvärr inte sluta
att sukta efter Panaman :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
April - jag har sett att du gillar gråa sjalar, babylonian, didymosen aquawelle grå och så nu suktar du efter panaman.

Jag tror INTE du skulle ångra dig om du skaffade en panama.
Den är verkligen SUPER FIIIIIN :D
Jag var lite rädd att den skulle vara för grön på den gröna delen, men inte då! Den gröna är som mjukt skogsgrön och det gråa är lite uppblandat med grönt eftersom varpen är grön så det grå är levande grått på nåt vis...

Jag men jag är ju förälskad så det är ju klart att jag är ganska partisk i den här frågan :wink:

Och så är den mjuuuuuk och skön... :D

Usch...är jag taskig nu som retas så :?
Användarens profilbild
Av Jossan
jag älskar min nya och första sjal

färgen är montreal och jag trodde inte den skulle vara så snygg som den var..

kram J
Av Alexandra
Efter en dags ryggknytningsfrossa :wink: så tycker jag oxå att den faktiskt är lite smidigare att knyta rygg med än storken, eftersom sjalen är tunnare och lättare, den blir liksom enklare att hantera på nåt sätt.
Användarens profilbild
Av April
Elin skrev:April - jag har sett att du gillar gråa sjalar, babylonian, didymosen aquawelle grå och så nu suktar du efter panaman.

Jag tror INTE du skulle ångra dig om du skaffade en panama.
Den är verkligen SUPER FIIIIIN :D
Jag var lite rädd att den skulle vara för grön på den gröna delen, men inte då! Den gröna är som mjukt skogsgrön och det gråa är lite uppblandat med grönt eftersom varpen är grön så det grå är levande grått på nåt vis...

Och så är den mjuuuuuk och skön... :D

Usch...är jag taskig nu som retas så :?
Ja... fy vad du retas :wink:... Men den låter onekligen helt underbar! Tur att man fyller år i april... då kanske den kan hamna på önskelistan :-D Ni gör verkligen allt för att man ska komma med i er Hoppedizklubb va? :P

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?