Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CarolineJ
Jag har nu en Bali Baby Stretch som jag tycker hemskt mycket om men funderar på att sälja och köpa en i en annan färg. Men sen började jag tänka att jag kanske ska ta en Bali Baby Breeze när jag ändå ska byta...Vad tror ni? Min flicka är snart tre månader och väger nästan 5 kg...Är det stor skillnad på sjalarna? Är Breezen mycket svalare?
Tacksam för lite hjälp :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Måste du sälja först och köpa ny sedan? Varför inte köpa ny först och sedan sälja den andra efter några månader först?
Jag tycker att en trikåsjal och en vävd kompleterar varandra under en övergångsperiod. Hur lång övergångsperioden är tycks vara olika för alla men från det att min M var ett par månader tills dess att hon var drygt ett år så använde jag både trikå och vävd. :blahblah:
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:Måste du sälja först och köpa ny sedan? Varför inte köpa ny först och sedan sälja den andra efter några månader först?
Jag tycker att en trikåsjal och en vävd kompleterar varandra under en övergångsperiod. Hur lång övergångsperioden är tycks vara olika för alla men från det att min M var ett par månader tills dess att hon var drygt ett år så använde jag både trikå och vävd. :blahblah:
:iagree: Hade också en övergångsperiod på ett par månader, då jag använde både trikå och vävd sjal :)
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Ja egentligen måste jag ju inte sälja först men jag vill ju ändå ha en ny färg...kanske skulle behålla min så länge och köpa en breeze istället för en till stretch då? Men är det stor skillnad på dem? Jag tycker ju inte att stretchen är så stretchig :) Men å andra sidan har jag aldrig testad nån vävd....
Användarens profilbild
Av milimani
CarolineJ skrev:Ja egentligen måste jag ju inte sälja först men jag vill ju ändå ha en ny färg...kanske skulle behålla min så länge och köpa en breeze istället för en till stretch då? Men är det stor skillnad på dem? Jag tycker ju inte att stretchen är så stretchig :) Men å andra sidan har jag aldrig testad nån vävd....
Om du vill testa en Hoppediz (bara för att testa vävd) så är jag i Mariestad just nu, PM:a i så fall.
Användarens profilbild
Av zero.sara
CarolineJ skrev:Ja egentligen måste jag ju inte sälja först men jag vill ju ändå ha en ny färg...kanske skulle behålla min så länge och köpa en breeze istället för en till stretch då? Men är det stor skillnad på dem? Jag tycker ju inte att stretchen är så stretchig :) Men å andra sidan har jag aldrig testad nån vävd....
Då tycker jag du ska köpa den du tycker är snyggast nu och sen en till om några månader :D
Sjal :twisted: was here.... :wink:
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Det blir nog så att jag byter ut min BBS till en i en annan färg bara eftersom jag trivs så bra med den och väntar lite med BBB, men kanske blir det en sån också :)
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Skulle bara säga att det blev en av varje när jag ändå beställde :D
En Aphrodite och en Morgaine :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
CarolineJ skrev:Skulle bara säga att det blev en av varje när jag ändå beställde :D
:lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
CarolineJ skrev:Skulle bara säga att det blev en av varje när jag ändå beställde :D
:lol: så lätt att beställarfingret slinter
Av eamane
Du har precis samma smak som mej!! Jag har en morgaine här hemma, en av favoriterna just nu, och har tänkt mej en aphrodite till hösten sen :)
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Ja ibland är tangenterna lite hala :D
Jag var egentligen lite sugen på en Psyche men de hade inte den på Bebecannelle och jag får ju ändå den lila i Aphroditen och turkost är ju också en underbar färg :loving:
Av eamane
CarolineJ skrev:Ja ibland är tangenterna lite hala :D
Jag var egentligen lite sugen på en Psyche men de hade inte den på Bebecannelle och jag får ju ändå den lila i Aphroditen och turkost är ju också en underbar färg :loving:
En kompis till mej (ireth här, inte så aktiv) har en psyche, den är mkt vacker :D Men sen finns ju den nya hadley oxå, även den ljuslila :)
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Hadley har jättefin lila färg men jag tycker ju att det är lite tråkigt med en enfärgad när de har så många fina med mönster :roll:
Av eamane
CarolineJ skrev:Hadley har jättefin lila färg men jag tycker ju att det är lite tråkigt med en enfärgad när de har så många fina med mönster :roll:
Joo den är bara lite melerad eller hur var det nu igen? *gick och kollade* Jo precis... Lite lagomt dämpad så där men "tam" jämfört med andra...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?