Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Minchi
Finns det någon sele som passar extra bra att bära sin nyföding i? Jag frågar för en väns räkning. Hon vill inte hålla på och knyta och böka utan det ska vara lätt att få på och inga långa tygstycken att hålla reda på.
Användarens profilbild
Av sabe
Manducan ska funka bra, men har inte provat själv. När vi köpte den hade vi det i åtanke eftersom vi ville ha både en sele som funkar från 11 månader och framåt och en sele som funkar i fall vi får en till :)
Användarens profilbild
Av emellen
Japp, Manducan har en spädbarnsinsats för att bebisen ska hamna rätt och den är väldigt lätt att använda! :)
Av Ponyo
En beco obi kanske?
Har dock inte testat den själv
Användarens profilbild
Av diddeldi
manduca eller beco butterfly är enklast för de har inbyggda spädbarnsinsatser.
Användarens profilbild
Av Minchi
Manducan verkar ju mysig. Nu blir jag nästan sugen på att köpa en, jag med... Tack snälla alla för era svar!
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har burit vår Lova i både Sino och Manduca sedan hon föddes (hon är ca. fyra veckor nu). Manducan fungerar utmärkt för en nyfödd med ett litet frågetecken. Jag tycker att hennes huvud dunsar lätt mot min kropp för varje steg jag tar vilket Lova inte uppskattar i längden, men detta kan bero på att jag inte spänt selen tillräckligt hårt kring Lovas kropp. Lova hamnar också längre ner i selen än vid sjalbärning.

Nästa gång jag använder Manducan ska jag prova att spänna den hårdare, men så här långt tycker jag att Sinon är bättre för riktigt små barn, vår tvååring har inga "dunsproblem" med Manducan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?