Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Veronica skrev:köpte en stork inka ny som första sjal.Min fabriksnya Ulli blev riktigt gosig tillslut (men djävlar vad jag fick slita...), men de två Storkar jag har haft kan aldrig bli lika mjuka och följsamma som Zara. Zaran har tunnare, mjukare trådar.
Veronica skrev:Jag blev kär i Wellen sequoia när den var ny, och köpte den alltså ny, men usch pch fy och blä. Strävare och otrevligare sjal har jag aldrig sett maken till.Instämmer helt, jag köpte en Granat. Sålde den i vredesmod eftersom den skar in i fållarna, mitt i sjalen, var hopplöst att få till knytningen med och revs. Det värsta jag varit med om i sjalväg
Veronica skrev:På grund av de erfarenheterna känns det väldigt tveksamt att köpa en ny sjal igen, men Zaran är väl så pass ny i Sverige att den knappt går att få tag på begagnad? Dessutom vill jag ju inte ha vilken färg som helst heller...Jag har sagt att aldrig mer en fabriksny sjal, men Zara funkar fabriksny tycker jag, skulle inte avråda från det. Klart den blir bättre med användning, men redan efter en tvätt+stryk är den klar att använda. Köpte en bomulls Indio nu nyligen och den var också tillräckligt bra från start
PrettyUgly skrev:Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
PrettyUgly skrev:Min dator och jag är inte kompisar för tillfället så det enda som gick att åstadkomma i bildväg var en bild tagen med webcamen. Aja, färgen syns i alla fallOch samma färg som årets majblomma!!![]()
Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
mari_tres skrev:Och samma färg som årets majblomma!!ja, visst är den fin?! Har inte lyckats köpa någon än
sapos skrev:En fråga. Är det någon av er som äger eller har sett en Ellevill Zara EV Chocco? För blir lite förvirrad av vilken färg som stämmer bäst av dessaKatha eller casamia har en jag blandar alltid ihop de två damerna men jag tror det är casamia.
lånar bilder från mammabarn.se hoppas det är ok
thowida skrev:aa okisapos skrev:En fråga. Är det någon av er som äger eller har sett en Ellevill Zara EV Chocco? För blir lite förvirrad av vilken färg som stämmer bäst av dessaKatha eller casamia har en jag blandar alltid ihop de två damerna men jag tror det är casamia.
lånar bilder från mammabarn.se hoppas det är ok
Bärbilden är mer korrekt men jag tror den är ännu djupare brun. Bilderna på sjalflätan stämmer illa på flera av de nya sjalarna..
sapos skrev:aa okiDet tyckte jag om lavendel med.. så jag trodde garanterat att jag ville ha en sådan tills bärbilderna kom..tycker flätan är så fin i färgen
thowida skrev:Ja den spanade jag också på, men tycker bärbilden också är finsapos skrev:aa okiDet tyckte jag om lavendel med.. så jag trodde garanterat att jag ville ha en sådan tills bärbilderna kom..tycker flätan är så fin i färgen
![]()
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?