Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Hur snygg som helst ju!! :love:
Användarens profilbild
Av hcvc
Veronica skrev:köpte en stork inka ny som första sjal.
Min fabriksnya Ulli blev riktigt gosig tillslut (men djävlar vad jag fick slita...), men de två Storkar jag har haft kan aldrig bli lika mjuka och följsamma som Zara. Zaran har tunnare, mjukare trådar.
Veronica skrev:Jag blev kär i Wellen sequoia när den var ny, och köpte den alltså ny, men usch pch fy och blä. Strävare och otrevligare sjal har jag aldrig sett maken till.
Instämmer helt, jag köpte en Granat. Sålde den i vredesmod eftersom den skar in i fållarna, mitt i sjalen, var hopplöst att få till knytningen med och revs. Det värsta jag varit med om i sjalväg :spyr: . Sedan var det några som gillade Zara som gillade Wellen, så då beslöt jag att ge en ordentligt ingosad Wellen (men tyvärr i "fel" färg) en chans och det var något helt annat! Svårt att förstå att det kan vara samma sjal. Så nu är Granaten tillbaka efter att ha varit hos två andra ägare, innan jag köpte tillbaka den och nu är den bra, men har en liten bit kvar. Men den kommer ju aldrig att kunna bli gosig på samma sätt som Zaran. Wellen är på något sätt lite hård, även efter att den blivt lenare och mjukare :hellu: . Men den avlastar lite bättre än Zaran om man ska ut och gå raskt med en ettåring i sjal, tycker jag.
Veronica skrev:På grund av de erfarenheterna känns det väldigt tveksamt att köpa en ny sjal igen, men Zaran är väl så pass ny i Sverige att den knappt går att få tag på begagnad? Dessutom vill jag ju inte ha vilken färg som helst heller...
Jag har sagt att aldrig mer en fabriksny sjal, men Zara funkar fabriksny tycker jag, skulle inte avråda från det. Klart den blir bättre med användning, men redan efter en tvätt+stryk är den klar att använda. Köpte en bomulls Indio nu nyligen och den var också tillräckligt bra från start :vågen: .
Användarens profilbild
Av hcvc
PrettyUgly skrev:Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
:love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
PrettyUgly skrev:Min dator och jag är inte kompisar för tillfället så det enda som gick att åstadkomma i bildväg var en bild tagen med webcamen. Aja, färgen syns i alla fall :D

Bild

Visst blev den snygg? Ska försöka ta bärbild imorgon.
Och samma färg som årets majblomma!! :app:
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev:Och samma färg som årets majblomma!! :app:
ja, visst är den fin?! Har inte lyckats köpa någon än :x
Användarens profilbild
Av sapos
En fråga. Är det någon av er som äger eller har sett en Ellevill Zara EV Chocco? För blir lite förvirrad av vilken färg som stämmer bäst av dessa
lånar bilder från mammabarn.se hoppas det är ok
Bild
Bild
Av sjaltokan
sapos skrev:En fråga. Är det någon av er som äger eller har sett en Ellevill Zara EV Chocco? För blir lite förvirrad av vilken färg som stämmer bäst av dessa
Bild
Bild
Katha eller casamia har en jag blandar alltid ihop de två damerna men jag tror det är casamia.
Bärbilden är mer korrekt men jag tror den är ännu djupare brun. Bilderna på sjalflätan stämmer illa på flera av de nya sjalarna.. :hopmad:
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
sapos skrev:En fråga. Är det någon av er som äger eller har sett en Ellevill Zara EV Chocco? För blir lite förvirrad av vilken färg som stämmer bäst av dessa
Bild
Bild
Katha eller casamia har en jag blandar alltid ihop de två damerna men jag tror det är casamia.
Bärbilden är mer korrekt men jag tror den är ännu djupare brun. Bilderna på sjalflätan stämmer illa på flera av de nya sjalarna.. :hopmad:
aa oki :D tycker flätan är så fin i färgen :loving:
Av sjaltokan
sapos skrev:aa oki :D tycker flätan är så fin i färgen :loving:
Det tyckte jag om lavendel med.. så jag trodde garanterat att jag ville ha en sådan tills bärbilderna kom.. :cry:

Bild
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
sapos skrev:aa oki :D tycker flätan är så fin i färgen :loving:
Det tyckte jag om lavendel med.. så jag trodde garanterat att jag ville ha en sådan tills bärbilderna kom.. :cry:

Bild
Ja den spanade jag också på, men tycker bärbilden också är fin :D

Men som med min fresh, den stämmer verkligen inte med bärbilderna :whut:
Användarens profilbild
Av katha
Casamia har ingen chocco men en earth. Earth är som bärbilden och den chocco som flätan.
När man ser bärbilden på lavendel får då jag känslan som om det är samma färg som purple, eller är bilderna fel eller ser jag fel...? Någon som sett lavendel?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?