Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Camilla74 skrev:
Haha, inte en tunn Hoppe! :wink:
Jag beställde en Miami där för ett tag sen.
Asch DÅ! :evil:

;)
Användarens profilbild
Av diddeldi
skogsväsen skrev:Åhh vill inte vänta längre!
Om man beställer direkt från tyskland, hur lång tid tar det då att få hem den tro?
nu vet jag inte om du hunnit beställa ännu, men annars behöver du inte vänta längre :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
diddeldi skrev:
skogsväsen skrev:Åhh vill inte vänta längre!
Om man beställer direkt från tyskland, hur lång tid tar det då att få hem den tro?
nu vet jag inte om du hunnit beställa ännu, men annars behöver du inte vänta längre :wink:
TILL SIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vilka underbara nyheter, Didi! :)
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Jag som beställde igår.. :?
Tycker att man skall stödja svenska småföretagare men ibland blir längtan för stor. Men funkar den bra så blir det förmodligen en till :D finns ju flera färger
Användarens profilbild
Av Elflin
Visst kan jag motivera att köpa en sjal nu, fast pyret inte är räknat förrän i jan? Jag bär ju L (eller inte just nu för det får jag inte men...) Ge mig lite bra argument snälla!?
Användarens profilbild
Av sanna73
Elflin skrev:Visst kan jag motivera att köpa en sjal nu, fast pyret inte är räknat förrän i jan? Jag bär ju L (eller inte just nu för det får jag inte men...) Ge mig lite bra argument snälla!?
Ju närmre bf man kommer ju mer saker är det man kommer på att man måste fixa och då är man glad för alla saker man fixat i god tid, så självklart är det lika bra att köpa sjalen nu. Då hinner du dessutom tvätta den och testa den med L (när du får bära igen). På det stora hela finns inga bra argument för att vänta med ett så viktigt inköp :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Elflin skrev:Visst kan jag motivera att köpa en sjal nu, fast pyret inte är räknat förrän i jan? Jag bär ju L (eller inte just nu för det får jag inte men...) Ge mig lite bra argument snälla!?
Klart du kan köpa sjal till Pyret redan nu. Du måste ju hinna gosa in den ordetligt. Eller så måste du få köpa, känna och så sälja vidare för den var inte riktigt som du trodde. :lol: Eller så är det såa tt det är bättre att sprida ut alla utgifter så det inte blir en så stor post just när pyret är dagsfärsk.

Grattis! Jag insåg att jag faktiskt inte visste att du var gravid så grattis!
Användarens profilbild
Av Elflin
Tack för alla bra argument! Nu ska jag praktisera dem på maken, har ju faktiskt sparat 50 000 åt oss de senaste dagarna så då borde där ju finnas pengar till en ny sjal...
Grattis! Jag insåg att jag faktiskt inte visste att du var gravid så grattis!
Det visste ju inte jag heller, skulle göra ivf men mensen kom ju inte så jag testeade... ingen ivf!
Användarens profilbild
Av sanna73
Elflin skrev:Tack för alla bra argument! Nu ska jag praktisera dem på maken, har ju faktiskt sparat 50 000 åt oss de senaste dagarna så då borde där ju finnas pengar till en ny sjal...
Och för 50000 får man en väldigt massa sjalar :lol:
Användarens profilbild
Av Elflin
Precis! :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av teres
Grattis! Kom ihåg att du pratade om att det var dags för att börja planera nästa när vi sågs hos jag71, också hade du redan tjuvstartat! :D

Man behöver sjal att klämma på när man går i väntans tider, lukta lite och drömma..... Och som sagt, du har ju sparat in massor med pengar åt er (vi körde med samma argument med förstan, när vi upptäckte att vi inte behövde fortsätta adoptionsutredningen. Blev en Stockesäng bla....)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Den tunna hoppen, vad tunn och mjuk och len den är! Wow! Har inte provburit, bara känt, men är imponerad!!!!
Användarens profilbild
Av Ingrid
skogsväsen skrev:Jag som beställde igår.. :?
Tycker att man skall stödja svenska småföretagare men ibland blir längtan för stor. Men funkar den bra så blir det förmodligen en till :D finns ju flera färger
Du skulle ju ha åkt och shoppat direkt på vårt showroom förra veckan, så hade du fått den ännu snabbare :) Fast eftersom jag inte har hunnit lägga ut allt på hemsidan än, så var det kanske inte så lätt att hålla koll på att vi hade fått in den.
Användarens profilbild
Av milimani
Ingrid skrev:
Du skulle ju ha åkt och shoppat direkt på vårt showroom förra veckan, så hade du fått den ännu snabbare :) Fast eftersom jag inte har hunnit lägga ut allt på hemsidan än, så var det kanske inte så lätt att hålla koll på att vi hade fått in den.
Nä,precis! Här satt man varje dag och väntade och väntade på att den skulle komma upp i webshopen... Men nu är ju en Montreal beställd till slut :D
Längtar...
Användarens profilbild
Av Ingrid
milimani skrev:
Ingrid skrev:
Nä,precis! Här satt man varje dag och väntade och väntade på att den skulle komma upp i webshopen... Men nu är ju en Montreal beställd till slut :D
Längtar...
Ja, du var ju lite försigkommen, så du lyckades beställa ändå! Hade jag sluppit datakrasch med påföljande datorbyte, magsjuke-epedemi hemma, ryggskott och nu sist som en liten topping tredagarsfeber hos Filip, så hade de kommit ut långt tidigare :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?