Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
boosten skrev:Min kom idag, har burit på magen och är hittills supernöjd! Det enda som irriterar är tvåhandsgreppet på midjebältet, jag vill kunna knäppa upp utan att behöva lägga ner honom, för att amma t ex.
Jag använder en hand för att knäppa upp. trycker först på de stora sedan den lilla säkerhetsspärren och sedan trycker jag up spännet igen. eller så använder jag ett finger till att trycka in säkerhetsspärren och de andra att trycka in spännet
Användarens profilbild
Av boosten
zero.sara skrev:
boosten skrev:Min kom idag, har burit på magen och är hittills supernöjd! Det enda som irriterar är tvåhandsgreppet på midjebältet, jag vill kunna knäppa upp utan att behöva lägga ner honom, för att amma t ex.
Jag använder en hand för att knäppa upp. trycker först på de stora sedan den lilla säkerhetsspärren och sedan trycker jag up spännet igen. eller så använder jag ett finger till att trycka in säkerhetsspärren och de andra att trycka in spännet
Oj jösses! Är gitarrist? :lol: Jag får prova det där imorgon. 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
tumme ena sidan, pekfinger lilla och de andra fingrarna till andra sidan :wink:
kan inte spela gitarr men kan göra star treek tecknet :roll: :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?