Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
medusan75 skrev:
sacha42 skrev:
mirko skrev:

nä ok jag berättar nu , jag hörde av ulla på småfolket att den ska komma nån gång under hösten ev vintern, den ser ut som hav fast den är rosa och ränderna är lila eller vinröda och där det är vitt på hav är det vitt också på den rosa ...... :!:

låter som något mitt :heart: kommer klappa för, vill ha nuuuu :twisted:

:iagree:
Vill ha, vill ha, vill ha!!!! Allra helst igår redan! :D
Användarens profilbild
Av johanna
mirko skrev:nä ok jag berättar nu , jag hörde av ulla på småfolket att den ska komma nån gång under hösten ev vintern, den ser ut som hav fast den är rosa och ränderna är lila eller vinröda och där det är vitt på hav är det vitt också på den rosa ...... :!:
Oooooooh. Bild
Användarens profilbild
Av mian
Undrar vilken nyans av rosa :roll: Det finns väl ingen Easy med rosa i?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
johanna skrev:
mirko skrev:nä ok jag berättar nu , jag hörde av ulla på småfolket att den ska komma nån gång under hösten ev vintern, den ser ut som hav fast den är rosa och ränderna är lila eller vinröda och där det är vitt på hav är det vitt också på den rosa ...... :!:
Oooooooh. Bild
Shit pommes frites, det kanske måste bli en lång Easy också :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
johanna skrev:
Oooooooh. Bild

En sån ska jag ha, en sån ska jag ha!!!
Bild
:lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?