Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!Säger jag med :rofl: :rofl: :rofl:

BILD :rock: :rock: :rock:
Av Talula
FiaLisa skrev:Jag skrattar ihjäl mig. :P :P :D :D :D
Jag har inte sett denna tråd förrän nu eftersom jag har varit bortrest. I och med detta inlägg kan jag meddela att sjalen finns i Sverige och att alla nyfikna kommer att få se bilder när jag orkar fotografera. Här är länken till ebay-auktionen.

http://www.ebay.se/viItem?ItemId=7381948675

Varför detta ENORMA intresse för denna rosa sjal? För egen del tyckte jag bara att det hade varit synd om den hade fått stanna kvar i Tyskland. :wink:
:app: :app: :app: Det lönade sig att klistra tråden!!! :lol: :lol: :lol:

FiaLisa - oj oj oj du skulle ha sett (och kanske såg), det var stort hallå på säljes när den låg ute på e-bay. Förvåningen var mycket stor när den inte såldes till den som allmänt förväntades (och det är väl ingen hemlighet att det var Sannasmamma?). Sedan dess har ju bara mystiken tätnat kring denna fantastiska sjal! (Du lär ju inte ha några problem att sälja den sen om du skulle vilja... :lol: )
Användarens profilbild
Av Sockertopp
*garvar hööööööögt*

Vilken tur att jag fick syn på tråden igen för några dagar sen då :) (den var ju faktiskt tyst i 2 veckor....)

O jag säger oxå BILD! Måste ju få se den in action.
Nu får nån hitta en ny sjal på ebay att jaga köparen på......
Användarens profilbild
Av sacha42
Bild :app:
Användarens profilbild
Av mica
FiaLisa skrev: I och med detta inlägg kan jag meddela att sjalen finns i Sverige och att alla nyfikna kommer att få se bilder när jag orkar fotografera.
JA!!! Tack FiaLisa för att du hörde av dig. Såsom den som ursprungligen startade det hela genom att skriva in här när sjalen kom ut på auktion har jag känt mig rejält frustrerad över att sjalen bara "försvann".

Lite lycklig nu. :P
Av FiaLisa
OK. Här är storyn...

Som nybliven mamma till en ettårig flicka är sjalen fortfarande oanvänd :oops: , men den hänger här och frestar. Vi har använt en annan sjal, men så snart vi är redo för nya knutar så ska den rosa sjalen användas och fotograferas! Den rosa sjalen är mycket mjuk och gosig, så vi ser fram emot att börja använda den.

Jag såg inläggen om den rosa sjalen när den kom ut på Ebay. Jag skrev faktiskt ett inlägg jag med. Först hade jag inte alls tänkt att bjuda på den, men ju mer jag tittade på den, desto mer sugen blev jag och jag tyckte faktiskt att den borde komma till Sverige eftersom det blev ett sådant hallå när den kom ut på Ebay. Jag tänkte att den inte fick kosta mer inklusive frakt än vad en ny Hoppediz skulle kosta här i Sverige och det höll nästan. Dessutom tänkte jag att om jag inte skulle gilla sjalen så skulle den nog gå att sälja vidare. :wink: Det fanns en mörkblå sjal ute på Ebay samtidigt med denna rosa, men den var inte lika intressant, varken för mig eller någon annan verkar det som.

Jag återkommer när jag har bilder att visa.
Av FiaLisa
Nu finns det två bilder. Eftersom jag inte har koll på hur man får in fotografier här smidigt så får ni en länk att surfa till:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/miss_soph ... 94&.src=ph

Knytningarna är första och andra försöket så de är inte snygga och känns inte perfekta, men med lite övning ska det nog bli bra till slut. Jag tänkte att ni kanske var intresserade av att se sjalen även om jag inte har fått till knytningen ordentligt.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Vad snygg sjalen var!!!!!

Det verkar gå dåligt att klistra in bilder från Yahoo här......Jag försökte med en av dina bilder.
Användarens profilbild
Av Anna
Å den var ju faktiskt jättefin! Annars förstår jag inte alls hysterin över rosa sjalar.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Läcker som en polkagris! :D
Av Petra
Den var riktigt läcker. :heart:
Användarens profilbild
Av Tiz
Men OJ :whut: Hur snygg som helst ju!!! Grattis till en superfin sjal!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?