Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Jag har ju varit missnöjd med zaras bredd, kanske för att jag är van vid didysarna som är bredare. Mannen vägrar zara av detta skäl... Det var på vippen att jag sålde sjalen till en kompis när jag fick för mig att prova en annan ryggknytning. Jag knyter alltid omsluten på ryggen och då lyckades G alltid krångla sig ur med överkroppen MEN när jag knyter vrikkesikker (stavning??) sitter han som en smäck i zaran. :shock: Så det blir minsann ingen försäljning här inte, jag behåller min mjuka zara ett tag till. :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:Jag har ju varit missnöjd med zaras bredd, kanske för att jag är van vid didysarna som är bredare. Mannen vägrar zara av detta skäl... Det var på vippen att jag sålde sjalen till en kompis när jag fick för mig att prova en annan ryggknytning. Jag knyter alltid omsluten på ryggen och då lyckades G alltid krångla sig ur med överkroppen MEN när jag knyter vrikkesikker (stavning??) sitter han som en smäck i zaran. :shock: Så det blir minsann ingen försäljning här inte, jag behåller min mjuka zara ett tag till. :app:
Då är det ingen vits att jag svarar på ditt bytesförslag i Aquatråden då :lol: (vet btw fortfarande inte vad jag ska göra med den :roll: )
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:Jag har ju varit missnöjd med zaras bredd, kanske för att jag är van vid didysarna som är bredare. Mannen vägrar zara av detta skäl... Det var på vippen att jag sålde sjalen till en kompis när jag fick för mig att prova en annan ryggknytning. Jag knyter alltid omsluten på ryggen och då lyckades G alltid krångla sig ur med överkroppen MEN när jag knyter vrikkesikker (stavning??) sitter han som en smäck i zaran. :shock: Så det blir minsann ingen försäljning här inte, jag behåller min mjuka zara ett tag till. :app:
Då är det ingen vits att jag svarar på ditt bytesförslag i Aquatråden då :lol: (vet btw fortfarande inte vad jag ska göra med den :roll: )
Man du ville väl ändå inte ha en original..... Eller??? :siishah:

Du vet, wellen står ju riktigt högt upp på min önskelista.... :rodna:
Användarens profilbild
Av vera76
Hur lång Zara har du för att få till vrikkesikker? :? Lite klurigt med ryggknytningarna tycker jag...
Av Löv
vera76 skrev:
Hur lång Zara har du för att få till vrikkesikker? :? Lite klurigt med ryggknytningarna tycker jag...
4,7 är den. Jag är 177 lång och normalbygd.
Edit: problemet med "vanlig" omslutenknytning med zaran var för mig att sjalen korvade sig och gled ner på bebisens rygg - trots att jag spände åt hårt. Vid vrikkesikker lägger man ju en ände över sin axel från början och då kan han inte ta sig ur och sjalen kan inte gida ner och korva sig. :app:
Användarens profilbild
Av Scharlott
lena_l skrev:
vera76 skrev:
4,7 är den. Jag är 177 lång och normalbygd.
Edit: problemet med "vanlig" omslutenknytning med zaran var för mig att sjalen korvade sig och gled ner på bebisens rygg - trots att jag spände åt hårt. Vid vrikkesikker lägger man ju en ände över sin axel från början och då kan han inte ta sig ur och sjalen kan inte gida ner och korva sig. :app:
Härligt att höra att du tycker det fungerar så bra med vrikkesikker 8) Jag tycker också det är en toppenknytning.
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
Man du ville väl ändå inte ha en original..... Eller??? :siishah:

Du vet, wellen står ju riktigt högt upp på min önskelista.... :rodna:
nej just det ja, det var en orginal du hade :duh:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
hcvc skrev: Smedsboemma - vad säger du om 60 kontra 70 cm nu när du har provat båda? (Till en bebis under året?) Ibland kan 70 kännas så himla brett, tycker jag. (T ex Easycare...)
Jag gillar båda, men är kanske aningen mer förtjust i den smala. Fast det är nog ingen stor grej för mig, hur bred sjalen är. När jag knyter ovanpå jacka eller tjock tröja (och om Pyret har ytterkläder) väljer jag den breda, annars den smala. Min tjej är 1½ år, så till en bebis under året skulle jag absolut säga den smala.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Mari skrev::love: :loving: :love:

Min nya Purple är snaaart torr!
Ska stryka den innan invigningen också bara.
Välkommen in i Zaratråden, Mari :heart: !
Har du provat sjalen än?
Användarens profilbild
Av katha
Mari skrev:
smedsboemma skrev: Har du provat sjalen än?
Invigning idag!!! :app:

Bild

Fler bilder finns i Zara's bildtråd!
Släng in en länk till Zara´s bildtråd så slipper jag leta! :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
:hopmad: nu har jag suttit och dreglat över zara-bilder både här och på mammabarn igen :pc: och kan fortfarande inte bestämma mig. Kan man inte få typ tre-fyra stycken till samma pris som en? :mitvit:
Det skulle underlätta likssom....
Av Jinxan
mari_tres skrev::hopmad: nu har jag suttit och dreglat över zara-bilder både här och på mammabarn igen :pc: och kan fortfarande inte bestämma mig. Kan man inte få typ tre-fyra stycken till samma pris som en? :mitvit:
Det skulle underlätta likssom....
:iagree: ;)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?