Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
Härligt att ni är några Zara Earth-ägare som hittat hit :D Vi är flera som ser fram emot bilder på er 8)
Och sedan i mars ser jag fram emot bilder på alla nya Zara EV-färgerna och Jade :wink:
Användarens profilbild
Av katha
CasaMia skrev:
smedsboemma skrev:
millla skrev:
vera76 skrev:*tittar in*
Jag är en ganska ny Zara-bärare. Har köpt en Zara Earth, älskar den!! Min första vävda, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men ändå :)
Åh, Earth :love: Nu måste du visa bild på snyggsjalen :this: :wink:

Välkommen förresten... :lol:
Vad kul med en Earth! Jag har lagt till dig i TS.
Jag väntar på att min Earth också ska landa här hos mig. :heart:
Du väntar väl på en natur också?!
Användarens profilbild
Av tweed
mari_tres skrev:
kvarnvik skrev:Hur ser earth ut? Kan inte hitta någon sådan :hmm:
Den är brun
Men den finns inte längre eller?
Användarens profilbild
Av Scharlott
kvarnvik skrev:
mari_tres skrev:
kvarnvik skrev:Hur ser earth ut? Kan inte hitta någon sådan :hmm:
Den är brun
Men den finns inte längre eller?
Earth är en tidigare färg som utgått :wink: Här kommer en bild:
Bild
Användarens profilbild
Av vera76
Ja den är på utgående om jag förstått rätt (jag är så nöjd med att jag fick tag på en av de sista, för jag hade spanat på den länge, och fick hjärtat i halsgropen när jag såg att den började försvinna... :) )
Fast det finns en ny färg, Chocco, som ser väldigt lik ut. (antar lite elakt att de tagit bort Earth för att kunna sälja Chocco...?) :twisted:
Användarens profilbild
Av mari_tres
vera76 skrev:Om jag gjort rätt nu borde man kunna se en liten glimt av den i min avatar...? (nollkoll)
Japp, den syns! :tumup:
Användarens profilbild
Av vera76
kvarnvik skrev:Den var ju fin, men jag har ju min Costa Rica som tur är. Här ska det nog bli en infinity tror jag 8)

Mmm, den är snygg!! :tumup:
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev:Aldrig fått klämma på nån Zara, det är ju jag som är sjaltoken i det här området :lol: och har provat flest sjalar tror jag.
Nej det var väl ganska korkat när jag tänker efter :lol: . Ja, ja, jag bjuder på den! För mig var Zara så outstanding när jag upptäckte den, ont som jag hade överallt av ej tillräckligt ingångna, för tjocka, för breda sjalar, så jag hade inte kunnat vänta med att köpa en. Är egentligen inte så överförtjust i Zarornas mönster :hmm: , men bärkomforten går först för mig. Sedan är det klart en bonus om man kan få både och i samma sjal... Blir det en till bebis till en dag så kanske en fresh, infinity, eller varför inte en Jade Yonder? Fast jag vill ha 60 centimetarn helt klart.

Smedsboemma - vad säger du om 60 kontra 70 cm nu när du har provat båda? (Till en bebis under året?) Ibland kan 70 kännas så himla brett, tycker jag. (T ex Easycare...)
mari_tres skrev:Hoppas att neobullen är lika skön som snygg :love:
MÅSTE få höra och se bild när den kommit. Snälla kan du inte bara lägga länk i den här tråden då? Jag kollar nästan bara här.
Användarens profilbild
Av mari_tres
hcvc skrev:
mari_tres skrev:Aldrig fått klämma på nån Zara, det är ju jag som är sjaltoken i det här området :lol: och har provat flest sjalar tror jag.
Nej det var väl ganska korkat när jag tänker efter :lol: . Ja, ja, jag bjuder på den! För mig var Zara så outstanding när jag upptäckte den, ont som jag hade överallt av ej tillräckligt ingångna, för tjocka, för breda sjalar, så jag hade inte kunnat vänta med att köpa en. Är egentligen inte så överförtjust i Zarornas mönster :hmm: , men bärkomforten går först för mig. Sedan är det klart en bonus om man kan få både och i samma sjal... Blir det en till bebis till en dag så kanske en fresh, infinity, eller varför inte en Jade Yonder? Fast jag vill ha 60 centimetarn helt klart.

Smedsboemma - vad säger du om 60 kontra 70 cm nu när du har provat båda? (Till en bebis under året?) Ibland kan 70 kännas så himla brett, tycker jag. (T ex Easycare...)
mari_tres skrev:Hoppas att neobullen är lika skön som snygg :love:
MÅSTE få höra och se bild när den kommit. Snälla kan du inte bara lägga länk i den här tråden då? Jag kollar nästan bara här.
Klart jag kan lägga länk i den här tråden :tumup:
Och så måste jag säga: :shock: är EC 70 breda? :hmm: jag upplever dem inte som det, tycker att hoppe är mycket bredare :lol: men de är ju också 70 så jag vet inte hur det kan komma sig :hmm:
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?