Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zero.sara skrev:Visst är den braDen är underbar!
Bissa skrev:Han kanske kan korssa remmarna bak istället när han bär på mage, en del tycker det är skönare.Indiemorsan skrev: Han tyckte att han fick ont i axlarna och ryggen. Jag sa att då hade han nog inte avpassat remmarna ordentligt, men det påstod han att han hade.jag tror som du, tyngdpunkten ska ju ligga på höften, inte hänga på axlarna. eller så behöver han träna
KATARINA skrev:Hrm, inte omöjligt att han skulle behöva träna lite... Men bra tips att korsa, jag får honom att testa så nästa gång.Bissa skrev:Han kanske kan korssa remmarna bak istället när han bär på mage, en del tycker det är skönare.Indiemorsan skrev: Han tyckte att han fick ont i axlarna och ryggen. Jag sa att då hade han nog inte avpassat remmarna ordentligt, men det påstod han att han hade.jag tror som du, tyngdpunkten ska ju ligga på höften, inte hänga på axlarna. eller så behöver han träna
Bissa skrev:jag skulle ha lyssnat på maken och tagit en natur istället för svartNej men varför det? Jag tycker den svarta är jättefin! Och idag provade jag lite kort att bära med korsade axelband och jag tror att det avlastar mycket bättre än på det "vanliga" sättet, så jag ska få den misnöjda pojkvännen att testa det.
glis skrev:Indiemorsan: Om glasmästaren fortfarande är missnöjd kan han ju prova våran babybjörn så får han se hur trötta axlar känns! Skall bli kul att se underverket.Han har burit i babybjörn tidigare och hävdar att det minsann gick jättebra. Men det var ju så länge sen och framförallt klarar han inte av att ha fel... Tror nog att han och Manducan kommer att bli såta vänner när han fått prova med remmarna i kors. Tack för idag förresten, det var trevligt!
Choko skrev:Jag är inte missnöjd med min Manduca, utan tycker på det stora hela att det är en bra och välsydd sele MEN... Jag tycker att midjebandet borde gå att spänna in mer. Jag har spänt in det nästan så långt det går och om man är väldigt smal runt midja och höft så kan det nog bli ganska knöligt.Får jag ställa en så ohövlig fråga som hur smal du är? Jag drar strl. 36 i byxor, är smal i midjan och har en relativt bred rumpa, tror du det blir knöligt med midjebältet då?
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?