Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
sacha42 skrev:
Lumlum skrev:
Dorislina skrev:
Lumlum skrev:
Dorislina skrev: Skulle man skriva att mottagande bank betalar mottagande banks avgifter? :oops: )
Undrar samma sak... Hur gjorde ni?
Jag skrev att mottagande bank fick betala sina avgifter....Hoppas det blev rätt, annars får dom väl kräva mig på dom pengarna. :roll:
Det valde jag också nu. Vi får hoppas att det blev rätt.

Och förlåt trådkapningen, jag valde ju inte den omtalade kobalt/zimt, utan föll för en annan... 8)
nyfiken som jag är undrar jag vad du valde :mitvit:
Det bidde en himbeer. Ooops!! :oops: Fast jag skyller allt på Fantasiflicka. :wink: :hide:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Och min bruna wellen är DITT fel, Sacha, så SLUTA LÄGGA IN SÅ SNYGGA BILDER!!! :this:
Användarens profilbild
Av sacha42
Lumlum skrev:
sacha42 skrev:
Lumlum skrev:
Dorislina skrev:
Lumlum skrev:
Dorislina skrev: Skulle man skriva att mottagande bank betalar mottagande banks avgifter? :oops: )
Jag skrev att mottagande bank fick betala sina avgifter....Hoppas det blev rätt, annars får dom väl kräva mig på dom pengarna. :roll:
Det valde jag också nu. Vi får hoppas att det blev rätt.

Och förlåt trådkapningen, jag valde ju inte den omtalade kobalt/zimt, utan föll för en annan... 8)
nyfiken som jag är undrar jag vad du valde :mitvit:
Det bidde en himbeer. Ooops!! :oops: Fast jag skyller allt på Fantasiflicka. :wink: :hide:
himbeeret är fint, saknar min gamla lite, den var sååå gossig :loving:
Användarens profilbild
Av sacha42
Lumlum skrev:Och min bruna wellen är DITT fel, Sacha, så SLUTA LÄGGA IN SÅ SNYGGA BILDER!!! :this:
den är också fiiin :heart: :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Lumlum skrev:
För min del kunde jag inte välja på den frågan då jag hade valt att föra över pengarna till Norge. Mottagande bank fick betala då. Det fungerade för min del och jag hoppas hon fick hela beloppet annars hade de väl hört av sig.
Användarens profilbild
Av thanisa
Himber är fin så jag hoppas du blir nöjd med den. Själv hade jag gärna sett bilder på den med grönt inslag indio salbei de hade en hel del lite ovanligare varianter av indios på lotusbarn vilket jag tyckte var roligt. Har ni fått veta om era sjalar har skickats ännu?
Användarens profilbild
Av Lumlum
thanisa skrev:Himber är fin så jag hoppas du blir nöjd med den. Själv hade jag gärna sett bilder på den med grönt inslag indio salbei de hade en hel del lite ovanligare varianter av indios på lotusbarn vilket jag tyckte var roligt. Har ni fått veta om era sjalar har skickats ännu?
Nä, inga fler bilder! :nono: :wink:

Och nej, min lär inte skickas på ett tag, eftersom jag registrerade bankbetalningen idag, och den görs tidigast efter kl. 15. på måndag. :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Lumlum skrev:
thanisa skrev:Himber är fin så jag hoppas du blir nöjd med den. Själv hade jag gärna sett bilder på den med grönt inslag indio salbei de hade en hel del lite ovanligare varianter av indios på lotusbarn vilket jag tyckte var roligt. Har ni fått veta om era sjalar har skickats ännu?

Och nej, min lär inte skickas på ett tag, eftersom jag registrerade bankbetalningen idag, och den görs tidigast efter kl. 15. på måndag. :roll:
så du köpte inte himbeeret från edenbaby :mitvit:

Jag har en turkos/vit indo men det är den ljusa varianten av dem på lotusbarnshemsida :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
sacha42 skrev: så du köpte inte himbeeret från edenbaby :mitvit:
Nä, där är himbeeren slut. :( Annars var det min originalplan...
Användarens profilbild
Av sacha42
Lumlum skrev:
vad synd :(
Användarens profilbild
Av Lumlum
sacha42 skrev:
Lumlum skrev:
vad synd :(
¨

Precis. :roll:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Dorislina skrev:
sacha42 skrev:
Lumlum skrev:

Jag har en turkos/vit indo men det är den ljusa varianten av dem på lotusbarnshemsida :D
Oh, kan du inte visa en bild på den sacha? Är så nyfiken på den, tycker den ser helt underbar ut! :loving:
Vet du vad du gör nu?! Hennes bilder är ju livsfarliga! :wink: 8) Fast jag håller med dig, jag vill också se den...
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:
Lumlum skrev:
Dorislina skrev:
sacha42 skrev:
Lumlum skrev:

Oh, kan du inte visa en bild på den sacha? Är så nyfiken på den, tycker den ser helt underbar ut! :loving:
Vet du vad du gör nu?! Hennes bilder är ju livsfarliga! :wink: 8) Fast jag håller med dig, jag vill också se den...
Jag vet, sachas bilder är livsfarliga! 8) :lol: Men jag vill se ändå! :eld: Har visst nån liten slant kvar på kontot... :roll:
Jag vill också gärna se, fast helst skulle jag se den med mörkare grön den salbei. Är dock ganska nöjd med min sjalgarderob för tillfället så jag tror inte att bilder kan få mig att köpa fler just nu.

Ni måste visa bilder av era inköp sen när ni får hem dem, vad roligt att vänta hem paket.
Användarens profilbild
Av sacha42
här kommer bilder på min vit/turkosa :wink:
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Lumlum
Lite lättad konstaterar jag att den är FIN men tack och lov inte lika fin som jag tycker att himbeeren är. Nu tål plånboken inte så mycket mer...!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?