- fre sep 18, 2009 08:12

/Marina med älskade V f.05 och underbara A f.10 http://mindrefett.blogspot.se
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
emindy skrev:Jag tycker att det är en början iaf! En eloge till babybjörn, faktiskt!absolut ett steg på vägen!! men fortfarande förstår jag inte deras motstånd mot en "riktig" ergonomisk sele
Sen att det fortfarande finns selar som förmodligen är bättre... det är deras problem
Men nu är de åtminstone tillbaks på banan igen!
thanisa skrev:Är det någon som har en aning om varför den inte kan användas på ryggen ? Eller det kanske den kan men de inte vill skriva det.hur är det på ryggen på nya bb?![]()
Vet inte varför men just nu kommer jag att tänka på en kanadensisk sele och deras reklam när jag ser babybjörnen.
thanisa skrev:Är det någon som har en aning om varför den inte kan användas på ryggen ? Eller det kanske den kan men de inte vill skriva det.Du skrev just det jag satt och undrade. Varför kan man inte bära den på ryggen?![]()
Vet inte varför men just nu kommer jag att tänka på en kanadensisk sele och deras reklam när jag ser babybjörnen.
gnurf skrev:Kan vi inte be dem att utveckla en helt ny sele i nära samarbete med helt vanliga föräldrar som bär sina barn mycket. BabyBjörn hade ju kunnat leta efter intresserade föräldrar på olika forum på internet. Efter lite forumsletande så hade de ju kommit fram till att vi på sjalbarn ska vara den självklara testpanelen i utvecklandet av selen!DET skulle ju verkligen vara att erkänna att deras gamla selar är värdelösa!
Din mamma skrev:Öh, ja...?cinclus skrev:Har det verkligen med saken att göra?Juliusdotter skrev:Fast mellan de Beco-"generationerna" är det väl inte så stor skillnad i benställningen som för gamla BB och nya BB ellerDin mamma skrev:Förvisso så sant.Juliusdotter skrev:Citat "Den ergonomiska bärselen BabyBjörn Comfort CarrierDet finns väl inget som säger att de inte fortfarande kan hävda att den gamla är ergonomisk? Precis som Beco hävdar att både 4th gen. och butterfly är ergonomiska.
ger bästa möjliga stöd..."
Med andra ord erkänner de då att den andra selen inte är ergonomisk...
Helene skrev:Men med hjälp av en välbetald reklambyrå så går säkert det problemet att lösa.gnurf skrev:Kan vi inte be dem att utveckla en helt ny sele i nära samarbete med helt vanliga föräldrar som bär sina barn mycket. BabyBjörn hade ju kunnat leta efter intresserade föräldrar på olika forum på internet. Efter lite forumsletande så hade de ju kommit fram till att vi på sjalbarn ska vara den självklara testpanelen i utvecklandet av selen!DET skulle ju verkligen vara att erkänna att deras gamla selar är värdelösa!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?