Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emindy
Jag tycker att det är en början iaf! En eloge till babybjörn, faktiskt!
Sen att det fortfarande finns selar som förmodligen är bättre... det är deras problem
Men nu är de åtminstone tillbaks på banan igen!
Användarens profilbild
Av Marina
emindy skrev:Jag tycker att det är en början iaf! En eloge till babybjörn, faktiskt!
Sen att det fortfarande finns selar som förmodligen är bättre... det är deras problem
Men nu är de åtminstone tillbaks på banan igen!
absolut ett steg på vägen!! men fortfarande förstår jag inte deras motstånd mot en "riktig" ergonomisk sele
Användarens profilbild
Av thanisa
Är det någon som har en aning om varför den inte kan användas på ryggen ? Eller det kanske den kan men de inte vill skriva det. :hmm:

Vet inte varför men just nu kommer jag att tänka på en kanadensisk sele och deras reklam när jag ser babybjörnen.
Av Emmiez
thanisa skrev:Är det någon som har en aning om varför den inte kan användas på ryggen ? Eller det kanske den kan men de inte vill skriva det. :hmm:

Vet inte varför men just nu kommer jag att tänka på en kanadensisk sele och deras reklam när jag ser babybjörnen.
hur är det på ryggen på nya bb?
förut var det ju en stor platta som man har på ryggen, den e nog inte så mysig att ha över brösten, finns den kvar så kanske den inte går att ha på ryggen, men annars vet ja inte. :hmm:
Användarens profilbild
Av Indah
thanisa skrev:Är det någon som har en aning om varför den inte kan användas på ryggen ? Eller det kanske den kan men de inte vill skriva det. :hmm:

Du skrev just det jag satt och undrade. Varför kan man inte bära den på ryggen?
Av Emmiez
alla på sjalbarn får maila och fråga :D
Av gnurf
Kan vi inte be dem att utveckla en helt ny sele i nära samarbete med helt vanliga föräldrar som bär sina barn mycket. BabyBjörn hade ju kunnat leta efter intresserade föräldrar på olika forum på internet. Efter lite forumsletande så hade de ju kommit fram till att vi på sjalbarn ska vara den självklara testpanelen i utvecklandet av selen!
Användarens profilbild
Av Helene
gnurf skrev:Kan vi inte be dem att utveckla en helt ny sele i nära samarbete med helt vanliga föräldrar som bär sina barn mycket. BabyBjörn hade ju kunnat leta efter intresserade föräldrar på olika forum på internet. Efter lite forumsletande så hade de ju kommit fram till att vi på sjalbarn ska vara den självklara testpanelen i utvecklandet av selen!
DET skulle ju verkligen vara att erkänna att deras gamla selar är värdelösa! ;-)
Användarens profilbild
Av zink
Din mamma skrev:
cinclus skrev:
Juliusdotter skrev:
Din mamma skrev:
Juliusdotter skrev:Citat "Den ergonomiska bärselen BabyBjörn Comfort Carrier
ger bästa möjliga stöd..."
Med andra ord erkänner de då att den andra selen inte är ergonomisk...
Det finns väl inget som säger att de inte fortfarande kan hävda att den gamla är ergonomisk? Precis som Beco hävdar att både 4th gen. och butterfly är ergonomiska.
Förvisso så sant.
Fast mellan de Beco-"generationerna" är det väl inte så stor skillnad i benställningen som för gamla BB och nya BB eller :hmm:
Har det verkligen med saken att göra?
Öh, ja...? :hmm:

Eller - det är väl en definitionsfråga. Så här menar jag i a f:

* Beco har genom alla generationer haft samma egenskaper som de kallat ergonomiska - väl. Fr a benställningen för barnet och att man bär mkt med höfterna för bäraren

* Steget från BB till denna är ju en helt ny modell när det gäller det ergonomiska, för barn och bärare.

Men om det gäller att de ändå kommer att forts atr kalla båda för ergonomiska så håller jag med.

Men inte att det skulle vara samma sak som att en Beco eller vilken som helst pryl som filar på detaljer, lägger till grejer mer än ändrar saker i grunden.
Av gnurf
Helene skrev:
gnurf skrev:Kan vi inte be dem att utveckla en helt ny sele i nära samarbete med helt vanliga föräldrar som bär sina barn mycket. BabyBjörn hade ju kunnat leta efter intresserade föräldrar på olika forum på internet. Efter lite forumsletande så hade de ju kommit fram till att vi på sjalbarn ska vara den självklara testpanelen i utvecklandet av selen!
DET skulle ju verkligen vara att erkänna att deras gamla selar är värdelösa! ;-)
Men med hjälp av en välbetald reklambyrå så går säkert det problemet att lösa.
Användarens profilbild
Av AnKa
Tycker ni att den var dyr :roll: men det kommer ju med en specialanpassad haklapp! :lol:

Nej men allvarligt så kan jag inte begripa hur man gör en sele, tänkt för större barn men som man inte kan bära på ryggen med? För mig är det helt otänkbart att bära ett 12 kgs barn uttåtvänt på magen men det kanske andra kan. :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?